Make-up Look [ Balmsai Palette ]




Gisteren had ik al een foto gepost op Instagram waar op mijn make-up niet zo duidelijk te zien was. Vandaag meer foto's en details van mijn look van gisteren.


Gezicht

Primer: Motives Perfecting Face Primer
Concealer: Estee Lauder Double Wear Concealer " Medium 03 "
Foundation: Armani Luminous Silk Foundation
Bronzer: Nars "Laguna"
Highlighter: Nars "Albatross"
Poeder: Mac Mineralize Skinfinish "Medium Golden"
Blush: Milani "Luminoso"

Ogen

Oogschaduw: Pipeline, Wipe Out en Woodie (Balmsai Palette)
Mascara: The Balm "What's Your Type?"
Kohlpotlood: Benecos
Liquid Liner: The Balm "Schwing"
Wimpers: Love Lashes By Joanna in Truly Tiffany ( Gebruik kortingscode COSMO )

Wenkbrauwen

Whitening Lightning "Brow Bar To Go" in "Medium to Ebony"

Lippen

Lipgloss: Gerard Cosmetics "Pink Tiara"

Zoals altijd draag ik mijn extensions van Luxury For Princess in Honey Clouds 280g. Als je code COSMO gebruikt krijg je korting! Ik heb gisteren mijn nieuwe set binnen gekregen en kan niet wachten om ze te gebruiken.. in de kleur "Butterscotch Blonde" Ik ben benieuwd! 

Good Morning Gorgeous Top is van Nelly.com