Afgelopen maand toen ik op Schiphol was voor mijn reis naar Dubai.. ging ik even langs de Mac counter voordat ik naar mijn gate ging.

Ik was er zo zeker van dat ik NIETS nodig had en vooral niets bij de cosmetica afdeling =) Maar ja we weten allemaal hoe dat gaat...
Het is natuurlijk geen verrassing dat ik uiteindelijk bij de Mac Counter was beland. Ik begon te swatchen en de meeste kleuren die ik mooi vond.. had ik al in mijn bezit. En toen zag ik "Pure Zen " ik ga niet liegen... het is een vrij neutrale kleur, maar ik wil het ook geen "saai" noemen... want lippenstift is nooit saai. Anyways...het is een perzik nude kleur met een vleugje roze die mij doet denken aan de "always delicate 006" van Max Factor het is een kleur die je lippen een natuurlijke perzik nude kleur geeft. Perfect voor dagelijks gebruik. Love it! 



Pure Zen heeft een cremesheen finish en dat is te zien aan de glans. Het voelt lekker creamy aan op de lippen.
Heeft iemand van jullie "Pure Zen" geprobeerd?

4 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.