Vorige maand kreeg ik een prachtige luxe pakket van Gerard Cosmetics opgestuurd om te reviewen.

Ik heb nu alle kleuren lipsticks dus jullie zullen de komende tijd veel looks voorbij zien komen waarbij ik producten van Gerard Cosmetics gebruik.. omdat ik gewoon letterlijk verliefd ben op de lipproducten van het merk.. Ik heb inmiddels de highlighter ook gebruikt en moet zeggen dat het een nieuwe favoriet van me is. Ik heb natuurlijk wel mijn favoriete kleuren tussen al de lipsticks en glosses. Maar ik zal de komende tijd looks maken waarbij ik de producten gebruik en dan mijn bevindingen met jullie delen.

Ik heb gelijk mooie foto's gemaakt van de producten waarbij je duidelijk de kleur ziet.

Het merk Gerard Cosmetics was mij al bekend, ik ontdekte het via instagram bij andere bloggers die de producten gebruikten.

De verpakking vind ik persoonlijk heel mooi! Lekker clean...en goud! Ik hou van goud ❤ 

Hieronder de foto's die ik heb gemaakt =)




 L/R: ButterCup/Nude/1995/SunriseTequila/AllDolledUp/FireEngine/CherryCordial






Hebben jullie producten van Gerard Cosmetics? of al een wishlist gemaakt? ;) De producten zijn verkrijgbaar via de website Gerardcosmetics.com en met de korgingscode COSMO krijgen jullie 25% korting op al jullie aankopen. 

4 opmerkingen

  1. Wauw, ik kende het merk nog helemaal niet maar het ziet er echt supermooi uit! Ben benieuwd naar alle reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oehlalalaa mooie items zijn het! Ik ben in ieder geval erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love their glosses, let me know how you get on with the bb+ illumination xo

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.