Een paar maanden geleden heb ik 3 nieuwe lipsticks van Dose Of Colors aan mijn collectie toegevoegd. Een daarvan is in de kleur "Seductive"

Seductive is een mooie fuchsia kleurige lipstick. De kleur is helder en geeft mijn lippen een mooie glans. Daarnaast is het goed gepigmenteerd, droogt mijn lippen niet uit en blijft erg lang zitten! Dus ik zou deze lipstick zeker aanbevelen . De lipsticks zijn allemaal vegan en vrij van parabenen.

L/R: Soft Touch, Seductive, Play Date


Hebben jullie al iets van Dose of Colors geprobeerd?

2 opmerkingen

  1. Hey cosmo callista wat voor foundation en camera gebruik jij? Het is zo mooi dekken en scherp! Xxliefs Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn camera is van Sony Nex 6. Foundation verschillend.. ik hou van dior... makeupforever... maybelline.. xx

      Verwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.