Tussen al die dure make-up merken is het soms ook fijn dat er budget toppers zijn. Catrice, Gosh en Essence zijn betaalbare merken, verkrijgbaar bij drogisterijen. Maar online zijn er ook betaalbare makeup producten te koop van goede kwaliteit. Benieuwd naar mijn nieuwe favoriete budget toppers? lees verder...


Als iets duurder is, betekent het niet gelijk dat het dan ook beter is. Zoals jullie weten gebruik ik vaak duurdere merken, maar ik heb ook een aantal betaalbare producten in mijn stash. Budgetmerken bestel ik meestal online of laat ik uit het buitenland komen. Vandaag laat ik jullie 2 aanraders zien die ik heb ontvangen van Bornprettystore.com. Ik heb ze getest en ik ben eigenlijk wel behoorlijk onder de indruk van de pigmentatie en kwaliteit van de oogschaduws. Hieronder een look dat ik gecreƫerd heb met de "13 Colors Shimmer 5 Colors Matt Professional Eyeshadow Palette" en "10 Colors Makeup Blush Powder Palette"








De oogschaduws en blushes zijn zacht en zo mooi gepigmenteerd echt heel makkelijk om mooie opvallende looks mee te maken. Ik ben verliefd op de pigmentatie en kleuren.. En ja ik weet het =) ik heb het al vaak genoeg gezegd maar ik overdrijf niet ben er serieus zoooo blij mee. Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje @ Bornprettystore.com. Ze verkopen echt heel veel soorten paletten en makeup producten. En met de code AYRAH10 krijg je korting op je bestelling. 






Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.