Lime Crime Velvetine & L.A. Girl Glazed Lip Paint



Happy Sunday Beauties! 
Ik heb 4 nieuwe prachtige lipproducten van het merk L.A. Girl en Lime Crime. L.A.Girl (Seduce, Tease, Bombshell) Lime Crime (Wicked)
Ze zijn online te koop : www.beautyjoint.com







Ze zijn super gepigmenteerd en blijven heel lang zitten. De Glazed Lip Paints zijn $3.29 en Lime Crime Velvetines Liquid Lipstick $35.00
Ik bestel vaak via Beautyjoint en ben er zeker tevreden over. Maar jammer genoeg zijn niet alle kleuren altijd op voorraad.. heel vaak uitverkocht, maar dat is bijna overal zo. Ik kon geen website meer vinden waar ze "Cashmere" van Lime Crime hadden.. Weten jullie het wel? Laat het mij aub weten  Want ik wil die kleur zo graag hebben.
Op de foto draag ik L.A. Girl Glazed Lip Paint in "Tease" Love it!



L/R Lime Crime Velvetine "Wicked", LA Girl Tease, Bombshell, Seduce