Beauté et Vogue Box


Hi beauties! Ik wil jullie kennis laten maken met iets nieuws waar ik zelf heel enthousiast over ben op beauty gebied. Ik heb het over de Beauté Et Vogue Box! Dit is een nieuwe luxe beauty box wat ideaal is voor vrouwen die van beauty en fashion houden. Deze box is overladen met luxe fashion & beauty items, met een totale waarde van meer dan €200 ontzetend leuk! De eerste editie wordt gevierd met een mega box met meer dan 20 mooie producten!



Wat maakt de Beauté et vogue box zo uniek? 


  • Geen vaste abonnement
  • Full size producten (hooguit 3 trials)
  • Meer dan 20 beauty & fashion items
  • Je weet altijd wat je krijgt in de box


Toen ik gisteren ochtend de BeautéEt Vogue Box ontving viel me als eerst op dat het zo groot en zwaar was vergeleken met andere beauty boxen! 


En dit was hoe de producten van deze maand in de doos zaten! Ik was meteen super blij toen ik de inhoud zag. 


WAT KRIJG JE ALLEMAAL? 


Wat mij als eerst opviel waren de accessoires van Dutch Glories, een horloge en statement ketting in mintgroen. 


Ook zat er een prachtige travel set in van Marc Inbane met een luxe clutch, tanning spray en een super zachte kabuki brush. 


Naar deze items van Annemarie Borlind (vooral de lipsticks =)) ben ik erg benieuwd.. Het zijn producten met natuurlijke ingrediënten (biologisch).Lipstick Soft Coral & NudeAnnemarie Börlind Handbalsem


Je krijgt ook een actievoucher 25% korting op je aankoop op een product van Annemarie Börlind.


€10.00 shoptegoed Worldofbeauty.nl

4 Magazines (Nouveau, Grazia, Beau Monde, Marie Claire)

Gosh Cosmetics Mono Eyeshadow & Velvet Touch Eyeliner

Granny's High Tea Rozenblaadjes (vers) & Witte Chocodrups

Organix Moroccan Argan Oil Shampoo & Conditioner

Impulss Glitter Vijl & Impulss Nagellak

Zonnebril van Cheapass Zonnebrillen

Sasha Cadeaubon Twv. €10.00

Dr. Van der Hoog Masker


Ik vind de inhoud van de box echt superleuk er zitten mooie producten in... Het is een fijne manier om in aanraking te komen met beauty en fashion producten.Ik ben ontzettend benieuwd naar de producten en ga ook gelijk beginnen met testen..Ben je geïnteresseerd in Beauté Et Vogue Box, dan kan je er hier één bestellen. Voor de Beauté Et Vogue Box ben je €69.95 kwijt, in plaats van €204.45 want het is nu afgeprijst. Je moet er wel snel bij wezen want er zijn maar 100 stuks verkrijgbaar en op =op!