Hi lieve beauties! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik ben uitgeweest met 2 vriendinnen het was supergezellig.. Het gaat gelukkig weer goed met me geen last meer van duizeligheid  Bedankt voor jullie lieve berichten op Facebook.. 

Vandaag heb ik een make-up look gemaakt met mijn Luzlashes (Luxury Mink Lashes) valse wimpers van topkwaliteit. Handgemaakt 100 % Siberian Mink en 100% Cruelty free. Ik heb er 2 verschillende van dus de komende tijd ga ik ze gebruiken voor make-up looks, je kunt ze namelijk tot 30 keer opnieuw dragen. Vandaag draag ik "Bombshell"
http://www.luzlashes.com/products/bombshell


Producten die ik heb gebruikt voor deze look:

Gezicht: Revlon Photoready Foundation
Milani Baked Bronzer 06 Golden
DiorSkin Poudre Shimmer Highlighter "Amber Diamond"
Cargo Blush "Catalina"
Bare Minerals "Summer Bisque"
Maybelline The Eraser Concealer

Ogen: Mac E/S Bronze, Tempting, Cork, Vanilla, Crystal Avalanche.
SugarPill Loose Eyeshadow "Hysteric"
Chanel Illusion D'Ombre "Fantasme 81"
Inglot AMC Eyeliner Gel in 77

Lippen: Mac Hero├»ne 

11 opmerkingen

  1. weer een prachtige foto en look meid! mooie wimpers inderdaad liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ooglook en de blusher is ook super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely make up... wish i was as goood

    http://afrogenik.blogspot.co.uk/
    http://www.facebook.com/Afrogenik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Waar bewerk jij je foto's zo flawless mee? Heel erg mooi!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel schatje, Ik bewerk ze met Adobe photoshop en gebruik Color Fx pro. x

      Verwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.