Shoplog: Philosophy, Estee Lauder en meer...




Vandaag heb ik een nieuwe shoplog voor jullie! Begin deze week had ik al een foto op mijn facebook pagina geplaats met mijn nieuwe beauty producten... Ik vind het altijd zo leuk als er een actie is bij een parfumerie. Bij Ici Paris xl is er stapelkorting op skincare en bij aankoop van 3 of meer producten krijg je 25% korting.. 
Ik ben echt een beauty junkie ik blijf het ook altijd zeggen (vooral lipstick).. Ik krijg veel opgestuurd om te reviewen maar blijf zelf ook lekker shoppen, ik krijg er geen genoeg van! Maar dit keer was het echt vooral omdat ik het nodig had =).
Ik heb mijn skincare routine de laatste tijd maar blijven veranderen en mijn huid is echt droog geworden dus het was echt tijd om mijn favoriete serum aan te schaffen... 


Laten we snel kijken wat ik heb geshopt...

Allereerst mijn holy grail product... Estee Lauder Advanced Night Repair Serum. Ik heb hier 2 van meegenomen omdat ik het altijd fijn vind om een backup te hebben. Advanced night repair is niet voor niets het populairste product van Estee Lauder. Het is een hele lichte vloeibare substantie die licht oranje van kleur is, je hebt er heel weinig van nodig en het trekt heel snel in en voelt helemaal niet vettig aan. Ik heb het een aantal jaren gebruikt en mijn huid zag er steeds beter uit en straalde ervan.. 
Sinds een tijdje is er een verbeterde versie uitgekomen, ik ben erg benieuwd en zal nadat ik het vernieuwde product een tijdje heb gebruikt een uitgebreide review erover schrijven. 
Daarnaast heb ik een dagcreme (Hope in a Jar) van Philosophy meegenomen, de nachtcreme had ik al en vind hem erg fijn. Ik hoop dat dankzij mijn vernieuwde skincare routine mijn huid weer zal stralen =) en herstellen want het is niet normaal meer... heb last van puistjes alsof ik een puber ben. 


Verder heb ik nog 2 prachtige lipsticks gekocht. Ik was op zoek naar een mooie nude kleur die mijn lippen niet te bleek zouden maken. Het werd de Dior lipblush in 263 Swan. En heb nog een velle kleur meegenomen "Clarins" 711 "Papaya" Echt een prachtige kleurtje, denk dat ik hem vooral in de zomer erg vaak zal dragen. 




Ik kocht ook de Hello Flawless poeder van Benefit, mijn favoriete poeder! Super mooi dekkend en wat ik ook heel fijn vind is dat het verkrijgbaar is in 9 verschillende kleuren. Zo heb je meer kans om jou perfecte kleur te vinden.. Ik gebruik normaal gesproken de "Honey" maar omdat ik nu een tint donkerder ben heb ik de "Toasted Beige" gekocht. 




Ten slotte kocht ik nog 2 foundations bij de Trekpleister (1+1 gratis actie) om uit te proberen. Omdat mijn huid een tint donkerder is dan in de winter had ik een passende foundation nodig. Ik ga ze testen en natuurlijk gebruiken voor make-up looks. Dus liefjes houd mijn blog in de gaten. 

Ik ben erg tevreden over mijn gekochte beauty producten.. hebben jullie Holy Grail beauty producten?