Hi Beauties! Ik heb vandaag een make-up look voor jullie gemaakt. Zoals jullie weten ben ik gek op valse wimpers. Ik heb heel veel verschillende soorten uitgeprobeerd en heb een aantal favorieten ertussen...
van Make Up Forever en Ardell.. en heb sinds kort een nieuwe favoriet erbij "Red Cherry WSP". iets dramatisch maar toch wel mooi voor dagelijks gebruik ( ik gebruik het niet dagelijks maar het kan wel omdat het niet dramatisch is). Ze hebben wel iets van de Wispies van Ardell maar zijn veel natuurlijker en dunner... ze geven verbazingwekkende lengte en een heel klein beetje volume..

De producten die ik heb gebruikt voor deze look: 

Wenkbrauwen: 
Make Up Forever Aqua Brow #15

Gezicht: 
Sensai Fluid Finish Lasting Velvet Foundation "Amber Beige"
Nars Blush "Angelika"
Nars Highlighter "Albatross"
Make Up Forever Mat Bronzer #40
Nyx Hd Concealer #3

Ogen: 
Gosh Illuminating Eye Roll-on
Urban Decay oogschaduwen"Bender, Hijack, Midnight Cowgirl, Sin en Cobra"
Inglot Eyeliner Gel #77 (Mijn favoriete eyeliner gel ever!)
Diorshow Blackout Mascara
Red Cherry #WSP wimpers
Nars Albatross highlighter onder mijn wenkbrauwen 

Lippen: 
Mac Show Orchid
Golden Rose Multicolor Diamonds Lipgloss #09



 Ik vind mijn Mantegna shirt van Mr. Gugu & Miss go echt ontzettend gaaf vinden jullie ook niet? =)  het is te bestellen via fashion webshop Welovefashionmusthaves


Ik vind het een draagbare look voor een avondje uit.. Ik hoop dat jullie het mooi vinden =). Ik wens jullie allemaal een fijne avond en nu ga ik lekker mijn boekje lezen "Osho" - Love, Freedom and Aloneness. XOXO


8 opmerkingen

  1. waar bestel je die wimpers ze zien er heel mooi uit inderdaad ik heb echt van die dikke zwarte nep dingen! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze via Ebay besteld van een verkoper uit Engeland en levering was supersnel. x

      Verwijderen
  2. I love the you shirt! And your eyes looks amazing, great make-up.
    Great lipgloss, it suits you perfectly!

    Kisses and hugs,
    www.mfashionhour.com

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.