Hi Beauties! Vandaag heb ik weer een make-up look voor jullie gemaakt. De kleuren die ik in deze Taupe/Paarse ooglook ga gebruiken zijn donkergrijs gemengd met donkerpaars en een beetje glitter eroverheen. Ik blijf het zeggen...Ik ben VERLIEFD op paarse oogschaduw! Ik gebruik het heel vaak zowel boven als onder mijn ogen.

Ik heb mijn haar niet geverfd maar heb extensions in van Luxuryforprincess... Ik kreeg extensions in de kleur "Butterscotch Blonde" maar het was veels te licht voor me dus heb ik ze lichtbruin geverfd en het resultaat is hartstikke mooi :) en je ziet niet dat ik extensions in heb... heel natuurlijk, loooove it! 

Voor de make-up look heb ik de volgende producten gebruikt: 

Vichy Liftactiv Flexilift Teint Foundation #45 Doré Gold
Nyx HD Concealer 
Make Up Forever Mat Bronzer #40
Le Blush Creme De Chanel #64 Inspiration
The Balm Mary-Lou Manizer Highlighter

Chanel Eyebrow Pencil #30 (perfecte kleur voor mijn wenkbrauwen)
Too Faced Shadow Insurance oogmake-up primer
DiorShow Blackout mascara
Inglot AMC Eyeliner Gel #77
Pupa Milano Vamp Wet&Dry Eyeshadow Dark Taupe
Sugarpill oogschaduw "Lumi" & Hysteric

Make Up Forever Aqua Lip Lipliner in 15C
Nyx Soft Matte lipcream "Istanbul" 
Nyx Buttergloss "Merengue"

Wimpers : Make Up Forever
Oorbellen: Loavies "Dream Big"



Wat vinden jullie van mijn Taupe/Paarse eyelook? Dragen jullie ook weleens paarse oogschaduw? 


13 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.