Rituals Summer Bliss Caring Shower Oil




We kennen Rituals allemaal wel.. het merk dat heerlijk ruikende verzorgende bodycremes en douchegels heeft.. 
Sinds april heeft het merk een nieuwe collectie "Flowers of India". De collectie bestaat uit verschillende producten, ik laat jullie er vandaag één zien die ik heb ontvangen om te reviewen... "Summer Bliss Shower Oil" 



Wat mij natuurlijk gelijk opviel was de heerlijke zomerse geur. Sowieso ruikt bijna alles van Rituals goddelijk. Summer Bliss douche olie verandert in zijdezacht schuim en laat je huid heerlijk zacht aanvoelen. De ingrediënten witte Lotus & Bergamot zorgen voor een heerlijk frisse geur. 
Na het douchen voelt mijn huid superzacht en soepel aan alsof ik me net heb ingesmeerd met bodylotion.. ik vind het een heerlijk product en denk dat ik een voorraad ga inslaan voordat alles uitverkocht is =). 
Ik vind de douche olie zeker een aanrader als je van bloemige geuren houdt en je droge huid wilt verzorgen

Rituals Flowers of India is al vanaf 1 april te shoppen. Het is een limited edition collectie. 
De doucheolie bevat 200 ml. Prijs: €8.50 en is beperkt verkrijgbaar bij Rituals

Hebben jullie ook producten van de nieuwe limited edition lijn van Rituals?