MAX FACTOR LIPFINITY LIP COLOUR




Max Factor Lipfinity Lip Colour is al een tijdje verkrijgbaar en waarschijnlijk hebben jullie al wel eens van Lipfinity gehoord...Het is een vloeibaar lipproduct en wordt geleverd met een verzorgende lipbalsem voor een mooie glans, het idee van het product is dat je eerst de vloeibare kleur aanbrengt daarna 60 seconden laat drogen en vervolgens de glanzende coat die standaart erbij word geleverd aanbrengt..

sinds kort liggen er maar liefst zeven nieuwe tinten van de Lipfinity Lip Colours van Max Factor in de schappen! De applicator is ook veranderd waardoor het product beter en mooier op je lippen ligt. Ik had nooit eerder een lipproduct van Max Factor geprobeerd en was dus wel erg benieuwd naar deze nieuwe Lipfinity Lip Colours.. Ik heb ze vandaag allemaal getest en ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben!

Just in Love 

Just Bewitching

Stay Cheerful

So Delightful

Always Delicate

So Glamorous

Forever Lolita 

De kleuren bevallen me allemaal goed mijn favorieten zijn "Just Bewitching" "Always Delicate" en "Just in Love". Zoals ik al eerder zei ben ik er heel enthousiast over en zal zeker wel vaker een kleurtje aanschaffen..Wat ik vooral fijn vind aan Lipfinity is dat het urenlang blijft zitten en niet afgeeft.. Echt ideaal voor een avondje stappen. 

Max Factor Lipfinity Lip Colour is €16.99 en te koop bij drogisterijen.

Wat vinden jullie van de nieuwe kleuren? Hebben jullie al een favoriet?