Relentlessly Red...  Het is een prachtige opvallende, koraalroze lipstick. Als jullie mij al langer volgen weten jullie vast wel dat ik vaker roze lipstick draag dan rode.. maar de laatste tijd pak ik iets vaker een rode lipstick.. en nu ik sinds kort Relentlessly Red heb ontdekt draag ik m iedere dag, Yaay! =) Ik vind het vooral mooi met een dramatische winged eyeliner en een koraalkleurige blush...Serieus ik vind het echt een te gekke kleur en ik zal m vooral in de zomer heel vaak dragen. De finish is Retro matte dus is mat en blijft echt urenlang zitten en geeft niet af. Hieronder een paar foto's waar ik Relentlessly Red draag... meer hoef ik niet te zeggen denk ik =) Ik ben fan van de Retro Matte lipsticks van Mac! 



Wat vinden jullie van Relentlessly Red? 

4 opmerkingen

  1. You're beautiful and I really like lipstick color!!!
    Kisses:*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zo tof! Ik heb hem ook gehaald nadat ik ze een paar keer voorbij zag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kleur is echt perfect en staat ook op mijn verlanglijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great photos :) love the lipstick

    Liebe Grüße,
    Patricia

    ♔ http://wtfisstylish.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.