Hi beauties! Afgelopen zondag had ik een paar foto´s geplaats op Facebook en Instagram van mijn make up look. En vandaag post ik het hier op mijn blog met meer informatie over de producten die ik heb gebruikt..

Ik heb 2 nieuwe producten van Max Factor gebruikt: Lipfinity Lip Colour "Always Delicate" en Excess Intensity Longwear Eyeliner 02. Ik houd van een mooie blauwe of groene eyeliner onder mijn ogen..het geeft extra accent en zo komt de kleur van mijn ogen beter uit...
Ik gebruik al sinds een tijdje de eyeliner gel van Inglot en oh my god..... een intensere...zwartere..betere eyeliner gel heb ik eerder niet gebruikt... Naar mijn mening beter als die van Mac, Make Up Forever en Bobbi Brown. Je hebt wel een goede oogmakeup remover nodig.

De producten die ik heb gebruikt: 

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade in "Auburn"
Inglot Eyeliner Gel "77"
Smashbox Eyeshadow Palette "Full Exposure"
Max Factor Excess Intensity Longwear Eyeliner 02
Ardell "Demi Wispies"
Lancome Mascara "Hypnose"

Make Up Forever HD Foundation
NYX HD Concealer
Make Up Forever Mat Bronzer 40
The Balm Highlighter "Mary Loumanizer"
The Balm Instain Long Wearing Powder Blush "Swiss Dot"

Max Factor Lipfinity "Always Delicate"

Parfum "Lush Snow Fairy" 








3 opmerkingen

  1. wauw dat ik jou nog niet volgde via gfc! nu dus wel! wat een prachtige look en foto's! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Could you do a tutorial on this post? I love this make up, I think it's great for summer!
    Fabulous photos!

    Have a nice day,
    www.mfashionhour.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loving this makeup!

    DolceLilly.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.