Afgelopen week was ik weer in Istanbul en heb mooie spulletjes gekocht! Ik was daar met mijn broertje en het was supergezellig. 

Naast shoppen heb ik ook heerlijk gegeten en uitgeweest in Ortaköy waar night clubs zijn waar ik vroeger TE vaak heen ging: Reina, Sortie, Angelique, SupperClub. Tegenwoordig ben ik niet meer zo een uitgaanstype =) Maar mijn broertje is een feestbeest en hij moest gewoon uitgaan.

TOM FORD LIPSTICK "12 NUDE VANILLE"



Een lipstick van TOM FORD stond al heel lang op mijn wishlist. Op internet had ik al naar swatches gekeken en had 3 favorieten: Nude Vanille, Spanish Pink en Pink Dusk. 
Na het uitproberen bij Harvey Nichols in de shopping mall Kanyon heb ik uiteindelijk gekozen voor de Nude Vanille. 

Hier een fullface foto met de Nude Vanille lipstick van Tom Ford


Hierbij de swatch

L/R: Estee Lauder (Vanilla Truffle) - TOM FORD (Nude Vanille) - YSL Rouge Volupte (#1) - YSL Rouge Volupte (#2) - Clinique (Pink Style) - Revlon (070 Soft Nude) - Wet n Wild (903C Just Peachy) - Mac (Hue)


BATH & BODY WORKS EAU DE TOILETTE "AMBER BLUSH "

Mijn eerste product van Bath & Body Works.. Toen ik bij shopping mall Akmerkez was zag ik toevallig dat ze daar een Bath & Body Works store hadden en natuurlijk MOEST ik er even langs..Als eerst viel mij oog op de kaarsen maar hiervan heb ik niets meegenomen.. Het was moeilijk kiezen en heb nog heel veel van Yankee Candle dus dat was niet echt nodig ;) Ik vond Coconut Lime wel erg lekker ruiken. 

Een lijn van Bath & Body Workds die ik niet kon weerstaan was Amber Blush.. hiervan heb ik de eau de toilette genomen, het ruikt lekker zoet en een beetje kruidig niet overheersend en prima geschikt voor overdag. 

MAKE UP FOR EVER AQUA BROW


In Istanbul heb je ook een Make Up For Ever Store en daar ben ik even lang geweest en heb de Aqua brow kit meegenomen omdat ik er al heel lang benieuwd naar was door de vele enthousiaste verhalen erover. 

NARS ILLUMINATOR "COPACABANA" & HIGHLIGHTING POWDER "ALBATROSS"


Bij Sephora heb ik deze 2 mooie highlighting producten gekocht van Nars.. ze stonden al jaren lang op mijn wishlist dus zonder te twijfelen heb ik ze meegenomen =) Swatches en Looks komen later nog online. 
De Albatross poeder lijkt mij ook erg mooi om als oogschaduw te gebruiken.. ben benieuwd! 

Tijdens mij verblijf heb ik iedere dag buiten gegeten.. het was heerlijk weer en overal vol met mensen erg gezellig! 

ZOALS JULLIE ZIEN BEN IK EEN ENORME ZOETEKAUW! =)







EEN ABSOLUTE MUST SEE IN ISTANBUL (ik mocht geen foto's maken binnen)





Follow on Bloglovin

12 opmerkingen

  1. I love the lipstick! So sweet color... :'3
    You look really beautiful as usual dear!
    btw. so yummy food!!

    ❤ ✿ NEW POST ✿ ❤
    Rinako

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie goodies! En ik krijg zin om naar Istanbul te gaan, goede tips :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha thx lieverd, In istanbul kan je heerlijk eten en lekker shoppen! @PinkFairy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig producten en al het eten ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super post, this tom ford lipstick is amazing i want *_*
    ANd u are so incredible <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thx babe! Photoshop CC is my main editor @Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, wat een prachtige producten<3. Mooie foto's maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. der lippenstift ist echt toll<333
    hast zwei neue leserinnen;)
    *DISCODISCOPARTYPARTY*
    liebste grüße vom bodensee!<3
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.