Nieuwe lippies / LimeCrime & NYX /



Ik bestel regelmatig iets via de Amerikaanse webshop Beautyjoint,com. De producten zijn veel goedkoper dan bij Nederlandse webshops...En je hoeft niet eens zo lang te wachten want meestal krijg ik mijn pakket binnen een weekje binnen. Sinds een paar maanden ontdekte ik "Nude Peach Fuzz" van Nyx en sindsdien ben ik verslaafd.. Ik heb hem altijd in mijn tas en daarom moest ik er nog een paar extra van hebben voordat het op is!  dus heb ik besloten om weer een bestelling te plaatsten op Beautyjoint en daarnaast heb ik een paar kleuren van de Butterglosses gekocht ze zijn $5.00 per stuk. 


Naast Nyx heb je nog veel meer merken zoals: Physicians Formula, Wet 'n Wild, OCC ( Obsessive Compulsive Cosmetics ), Milani, LimeCrime, Jordana etc....

Een lipstick van LimeCrime stond al zoooo lang op mijn wishlist en ik heb dan eindelijk eentje gekocht.. de aller aller mooiste kleur die er bestaat! =) LimeCrime Opaque lipstick in Babette! I Looove it! Ik zal snel een make-up look posten..



 Boven: Limecrime "Babette" Onder: Wet 'n Wild "Just Peachy"


Hadden jullie al gehoord van Beautyjoint? Ik vind het een leuke webshop.. zeker een aanrader!