Mijn parfum stash


Hi Beauties! Vandaag wil ik jullie mijn parfum stash laten zien.. Ik heb het nooit eerder laten zien dus ik dacht dat is misschien wel leuk om het nu te doen. Ik heb niet een heel grote parfum stash en dat komt eigenlijk omdat ik de laatste jaren meer dan de helft van mijn collectie weggegeven heb en veel familieleden en vriendinnen blij heb gemaakt =))). Ik kan ze zelf niet opmaken dus vind het zonde om ze te houden. 




The Body Shop Body Mists: White Musk, Shea, Vanilla, Moringa, Vanilla (oude verpakking)
Victoria's Secret Body Mists: Ravishing Love, Such a Flirt 2x, Vanilla Lace, Mango Temptation, Forever Pink, Secret Craving

 Victoria's Secret "Pure Daydream", So...? Fab, The Body Shop "White Musk Sun Glow", The Body Shop "White Musk"

Bath & Body Works "Amber Blush", Benefit "Gina", Lush Scent "Snow Fairy"

Op dit moment bestaat mijn collectie uit de bovenstaande geuren.. ik vind ze niet allemaal even lekker, heb een aantal favorieten die ik vaker gebruik. 
Flowerbomb is mijn favoriete geur EVER.. Ondanks dat ik er altijd zo zuinig op ben geweest, heb ik hem een aantal keer opnieuw gekocht en zal m ook blijven kopen. Daarnaast blijft Escada "Magnetism" altijd nog een favoriet.. Ruikt heerlijk zoet en ik word er helemaal vrolijk van ❤.

Er staan wel heel wat nieuwe parfums op mijn wishlist..Want ik heb er nooit genoeg van!
Wat is jou favoriete parfum? 
Follow on Bloglovin