Mac Heroine


Vandaag wil ik een korte review over Mac's Heroine lipstick schrijven die sinds kort opnieuw is gelanceerd en onderdeel is van hun permanente collectie.



Heroine was een opvallende lipstick uit de collectie van "Reel Sexy". Ik was echt verliefd geworden op Heroine toen ik allemaal mooie swatches zag op instagram. Het is een vrij donkere en opvallende kleur...
Als je geen fan bent van paars of opvallende lipsticks dan is "Heroine" zeker niets voor jou. Ik ben gek op opvallende kleuren dus ik MOEST hem hebben ;).

Heroine is een matte lipstick en blijft enkele uren goed zitten. Mijn lippen voelen niet droog aan als ik hem op heb maar achteraf krijg ik er wel hele droge lippen van wat ik een minpunt vind. Dus ik zou eerst heel goed hydrateren voordat ik dit product gebruik. Als je net als ik van glans houdt kan je hier natuurlijk een doorzichtige gloss overheen dragen..

Omdat de lipstick al heel opvallend is combineer ik het met een natuurlijke ooglook.. heel weinig of geen oogschaduw, zwarte eyeliner en kunstwimpers.




Wat vinden jullie van paarse lipsticks?