Een avondje uit, een date of feestje? Dan mag het allemaal wat opvallender en meer uitgesproken.. 
Vandaag wil ik een intense oogmake-up look met jullie delen die vooral geschikt is voor zulke speciale gelegenheden. Met de juiste producten en penselen kun je gemakkelijk je ogen laten schitteren.


Als ik een opvallende oogmake-up look maak dan maak ik eerst mijn ogen op voordat ik mijn foundation aanbreng.. om te voorkomen dat mijn perfect aangebrachte foundation onder zwarte oogschaduw (vlekken) gaat zitten =).

Wat heel belangrijk is voor het maken van smokey eyes is dat je de juiste make-up penselen gebruikt.. Voor deze oogmake-up look heb ik penselen gebruikt van make-up Studio, Sephora en Leco. 
Leco #20 oogschaduw vervager is ideaal voor het aanbrengen van oogschaduw en het vorm geven en blenden. Sephora #13 rounded crease is perfect voor het vervagen van de make-up. Sephora #236 Smudge shadow penseel voor het aanbrengen van oogschaduw onder het oog.. En als laatst Make-up studio #8 eyeliner penseel om je cream/gel liner perfect aan te brengen. Deze kwasten zijn voor mij echt onmisbaar bij het opmaken van mijn ogen. 

Als highlighter onder mijn wenkbrauwen heb ik de Albatross highlighter van Nars gebruikt. 
En over mijn oogschaduw heb ik "Illusion D'Ombre" van Chanel aangebracht.

Mijn leopard print top is van SammyDress*. Het is een site waar je heel veel mooie fashion items kunt kopen voor een zeer lage prijs. 


De producten die ik heb gebruikt voor de Smokey Eyes avond make-up look: 

Gezicht: 
Bourjois Healthy Mix Foundation
Maybelline The Eraser Eye Concealer
Chanel Cream Blush "64 Inspiration"
Nars Highlighter "Albatross"
Cargo Water Resistant Bronzer

Ogen: 
Mac oogschaduw: Carbon, Cork, Bronze. 
Chanel Illusion D'Ombre "Fantasme"
Inglot AMC (Advanced Makeup Components) Eyeliner Gel 77
Diorshow Blackout Mascara
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade "Auburn"


Lippen: 
Nyx Xtreme Lip Cream "Nude Peach Fuzz"
Make up Forever Aqua Lip Waterproof lip pencil # 15C



Follow on Bloglovin

5 opmerkingen

  1. Your make up is always so perfect! I love your hairstyle! *o*

    ❤ ✿ VISIT MY BLOG ✿ ❤
    Rinako

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik ook de maybelline concealer! Echt één van mijn favorieten :)

    ++ je make-up ziet er super uit

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Highlighter in de inner-corner wanneer je daar nog niet hebt geconcealed benadrukt heel erg
    de donkerheid, zelfde geld voor de highlighter op je wang, je ziet de bultjes/vlekjes erdoorheen, het benadrukt alles meid! (en de highlighter op je neus ziet er een beetje uit als zweet) De dikke eyeliner onder je ogen benadrukt je wallen ook erg, als je t wat dunner zou doen zou het
    mooier zijn. Make up is meer bedoelt om wat minderheden te camoufleren, niet highlighten! Wat tips voor je, misschien dat een basis makeup-training je wat zou helpen, house of orange heeft goede!

    Grz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Miss anoniem..Het boeit mij totaal niet of jij het een zweet effect vind van de highlighter op mijn neus of niet =) Als je mijn werk niets vind dan type je mijn site maar beter niet op je scherm en ga je beautybloggers volgen die je goed vind. Fijne dag verder.

      Verwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.