Na het lezen van heel veel reviews heb ik besloten om een aantal producten van Moroccanoil te proberen en heb ze een aantal weken geleden via de beautywebshop van JohnBeerens gekocht.


MOROCCANOIL TREATMENT (€40.55-100ml) 

Dit is het meest bekende product van Moroccanoil. Een olie voor je haar, zorgt ervoor dat het haar weer zijdezacht aanvoelt. Je brengt een paar druppeltjes olie aan op handdoekdroog haar en daarna kun je het op laten drogen of stylen. Je kunt het ook aan brengen na het föhnen. 
Deze treatment zorgt ervoor dat mijn haar niet pluist en een extra glans krijgt.. Mijn puntjes zijn ook minder droog en zien er gezond uit.


MOROCCANOIL INTENSE HYDRATING MASK (€37.50) 
Het masker vind ik erg fijn, deze is intensief hydraterend en geschikt voor droog en beschadigd haar. Is lekker dik en stevig van structuur wat ik zelf wel fijn vind en verdeeld makkelijk en zuinig over mijn haar.. En ruikt oh zo heerlijk. Ik gebruik het masker 1 keer in de 2 weken. 

MOROCCANOIL RESTORATIVE MASK (€43.60)

Dit is mijn favoriete masker van de 2 die ik heb.. ik vind hem nog fijner dan de intense hydrating mask..Het is een proteïne masker dat het haar versterkt en herstructureert. Na gebruik is mijn haar glanzend, zacht en glad.. Wat ik ook een pluspunt vind is dat de heerlijke geur lang blijft hangen..


MOROCCANOIL GLIMMER SHINE (€27.35)

De glimmer shine spray is een finishing spray dat het licht absorbeert en weerkaatst waardoor het haar een extra glans krijgt, de spray is verrijkt met arganolie, vitaminen en antioxidanten..Omdat ik het belangrijk vind dat mijn haar altijd glanst en er verzorgd uitziet gebruik ik altijd een shine spray en was dus ook heel benieuwd geworden naar de glimmer shine van moroccanoil.
Deze gebruik ik na het föhnen als finishing touch. Ik vind m super fijn werken maar je moet niet teveel gebruiken, want anders lijkt het net of je haar vet is. 


De producten van Moroccanoil zijn ideaal voor mensen met droog en beschadigd haar. Ik zou de producten absoluut opnieuw kopen.

Ben jij al bekend met Moroccanoil? Wat is jou favoriete product van het merk? 


8 opmerkingen

  1. Ik vind vooral de geur van deze producten heerlijk! Prachtig haar heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your blog babe. I gotta try these out!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat heb jij een mooi haar!! en de producten klinken heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou gelijk alle producten willen kopen als ik jouw prachtige haar zie! Wauw, mooie kleur heb je ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou gelijk alle producten willen kopen als ik jouw prachtige haar zie! Je haarkleur is ook erg mooi, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je haar! Ik heb de shampoo en conditioner voor fijn haar.
    Echt fijn spul, denk dat ik die treatment en masker ook snel moet inslaan!

    Kus
    www.shoeaholicandmore.com

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.