❤CHANEL LA DIVA 44 ❤


Als je mij vraagt wat mijn lievelings lipstick kleur is zeg ik zonder twijfel Felroze...Ik houd van die kleur!  Toen ik de ( Notes de Printemps) collectie van Chanel zag was ik onmiddellijk verliefd op de La Diva lipstick... 


La Diva is een prachtige fuschia roze kleur lipstick die nogal vel is.. Dat zijn we niet gewend van Chanel.. Heel apart dus! Naast dat ik verliefd ben op de prachtige velle kleur vind ik het matte effect ook erg mooi, een goede afwisseling op mijn andere fuschia shiny lipsticks en glosses. 

Hierboven op mijn lippen.. En voor mijn oog make-up heb ik een paar neutrale kleuren uit de Urban Decay Naked Palette gebruikt. Als ik een knalroze lipstick draag zoals deze, hou ik de rest van mijn make-up wel neutraal. 


Ik heb de lipstick via de webshop van Douglas gekocht voor €33.00 
Ik ben zeer blij met mijn aankoop. Wat vinden jullie ervan? 


Follow on Bloglovin