Nieuwe Skin Care Producten


Het is lang geleden sinds ik mijn huidverzorgingsroutine met jullie heb gedeeld. Sinds een aantal maanden heb ik nieuwe producten aan mijn huidverzorgingsroutine toegevoegd en vandaag wil ik ze met jullie delen. 



NEAL'S YARD REMEDIES


Sinds Oktober gebruik ik iedere dag trouw de NYR Orange Flower Facial Wash met mijn Clarisonic Mia2 en s'avonds de NYR Beauty Sleep Concentrate.

De Orange Flower Facial Wash gebruik ik 2 x per dag, ik gebruik een klein beetje op mijn Clarisonic brush.. Daarna gebruik ik Bioderma Sensibio om mijn make-up te verwijderen zonder dat het mijn huid irriteert. Mijn huid wordt schoon en zelfs mijn mascara gaat moeiteloos van mijn wimpers af. Bioderma Sensibio is by far mijn favoriete reiniger.

Wild Rose Beauty Balm
Mijn huid is vochtarm en met deze balsem voel ik echt dat mijn huid goed gehydrateerd wordt. De Wild Rose Beauty Balm kan gebruikt worden als een cleanser, een peeling of een diep verzorgende balsem.. Ik gebruik het als een balsem. Het is een heerlijke verzorgende product met natuurlijke biologische ingrediënten. Naast wilde rozenbottelolie zitten er ook andere verzorgende biologische oliën in: Jojoba zaadolie, Shea boter, Hennepzaad olie, Starflower zaad olie, Geranium bloem olie, Rosemarijn blad olie, Palmarosa kruidenolie & Patchouli blad olie. 
Het is gemaakt met 99% biologische ingrediënten en bevat GEEN parabenen, synthetische geuren, genetische gemanipuleerde ingrediënten.



Beauty Sleep Concentrate
Dit is een zeer luchtige beauty booster om je huid 's nachts te ondersteunen met het natuurlijke zelf-herstel.
Het vermindert en voorkomt het ontstaan van fijne lijntjes, rimpels en vroegtijdige huidveroudering en verhoogt het vochtgehalte van de huid met 98% binnen 12 uur.
Het concentraat is gemaakt met 90% biologische ingrediënten en geschikt voor alle huidtypes.

Ik gebruik 's avonds 3-4 pompen na mijn reiniger en toner, het trekt snel in en mijn huid voelt goed aan.
Dankzij de kalmerende mix van essentiële oliën (ylang ylang, patchouli, sinaasappelolie, cipres) wordt de kwaliteit van de slaap verbeterd en word je met een gezonde en frisse huid wakker.


Orange Flower Facial Oil
Nog een heerlijk product van Neal's Yard Remedies! Trekt snel in, voelt lekker aan en ruikt goddelijk...echt een verwennerij voor mijn huid. 
Ik gebruik het onder mijn Beauty Sleep Concentrate ik heb het ook echt nodig omdat mijn huid vooral nu het zo koud is buiten echt droog is geworden. 



Ik had een nieuwe UV Face Protector nodig en heb deze afgelopen week gekocht bij parfumerie Douglas. Ik heb hem nog niet zo lang gebruikt dus kan er niet zo veel over schrijven, voelt in ieder geval wel goed aan.. 

Neal's Yard Remedies producten zijn te koop via COSMANIA

Hebben jullie ervaring met producten van Neal's Yard Remedies? Wat vinden jullie ervan?



Follow on Bloglovin