Nieuwe producten van Benefit



Hallo beauties!
Op instagram had ik al een mooie foto geplaatst van mijn Benefit goodies, maar wil het ook hier met jullie delen..

Ik heb onlangs wat nieuwe producten van Benefit die ik ga testen en binnenkort zullen jullie uitgebreide reviews erover lezen op mijn blog. 


Groovy kind-a love !

Deze set bevat alle producten die je nodig hebt om je look voor de feestdagen compleet te maken. 
Wat zit erin?

Porefessional
Benetint
Dandelion en Gimme fever cheek powder duo met brush 
4 kleuren oogschaduw 
They're real (mijn favoriete mascara)



Rockateur blush

De nieuwste blush van Benefit met een supermooie rosé gouden kleur. Ik ben fan van blushes van Benefit en Rockateur is zeker een favoriet!


My place or yours Gina
My place or yours Gina is een zeer scherpe en provocerende geur, modern en vrouwelijk..bestaande uit oosterse houtachtige noten zoals: roze peper, bergamot, mandarijn, pioenroos, framboos, witte lelie, tonkaboon, vanille en patchouli.

Het is een vrij sterke vrouwelijke geur.. Echt een geur voor een avondje uit. 


Hebben jullie deze producten van Benefit al geprobeerd?