Ik hou heel veel van glossy & juicy lippen...maar matte lippen vind ik soms ook heel mooi.. Matte lipsticks blijven ook veel langer zitten. Het grootste nadeel met matte lipsticks is dat ze bijna altijd zo droog zijn. Daarom ben ik fan van de Rouge Allure Velvet lijn van Chanel.. de lipsticks zijn mat maar ook hydraterend. Ik heb "Sensuelle". Het is een bordeaux/diep wijnrode kleur.
Hierboven zie je een foto waar ik de lipstick draag met mijn nieuwe wispies van Ardell die ik bij CherryCulture had besteld.. CherryCulture is een amerikaanse webshop met mooie betaalbare make-up en beautyproducten. Ze zijn trouwens ook super snel met verzenden.. Ik had mijn bestelling binnen een week binnen. Naast de Wispies had ik ook andere producten besteld...waaronder; 2 super mooie bronzers van Milani, een lipstick van Nyx en nog meer! Er komt nog een shoplog online deze week. Ik had meer foto's gemaakt maar heb mijn computer moeten formateren dus bijna alles was weg =((. Echt jammer.. 

Producten die ik heb gebruikt: 




 Milani Baked Bronzer "Glow"

 Mac Mineralize Blush "Talk of the Town" van de Divine Night Holiday Collectie

 Superlooks Highlighter

 Chanel Rouge Allure Velvet #40 Sensuelle


Wat is jullie favoriete matte lipstick? 


11 opmerkingen

  1. Prachtige look :) Ik ben zelf wat minder van de matte lippenstiften, heb er te dunne lippen voor. Maar zulke volle lippen als die van jou kunnen dit soort finishes prima hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel schat! Ik denk juist dat het jou heel mooi zou staan.. wel een lichtere kleur of roze..probeer #37 l'exuberante eens..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! De highlighter moet ik hebben.
    Ik vind net als jij, matte lipsticks ook leuk om mee af te wisselen. Heb er laatst een gekocht van MAC en daar ook een artikel over geschreven. Het is een heel subtiel kleurtje (please me). Maar inderdaad, met droge lippen is het een no go.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is look amazing! But i prefer light lip gloss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Sanne dankjewel! Please me is ook heel mooi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You remember me of Blair in Gossip Girl! She was always my favorite and so beautiful! =)

    www.missysworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Elvie :),
    it is my first time on your blog.I can not understand what you write,but I can see the pictures...
    I really like this picture with the cat a lot :)!It is sensual and very nice.
    This Chanel lipstick is so beautiful.
    Compliments for this look.I like it very much.
    Many greetings from Slovenia...

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.