Mijn eerste Cherry Culture bestelling



Beautyproducten koop ik de laatste tijd best vaak online en twee weken geleden zag ik dat Cherry Culture een mooie aanbieding had waarmee je 25% korting kreeg op alles van NYX.. En ik was erg benieuwd naar de baked bronzers van Milani.. dus bestelde ik een paar producten via de Amerikaanse website. Binnen een week had ik mijn bestelling in huis... Vandaag ga jullie laten zien wat ik daar besteld heb.

Als eerst bestelde ik 2 bronzers van Milani $7.99 per stuk...dus echt goedkoop voor een mooie bronzer.

Milani Baked Blush 04 Glow & 06 Golden

Ik bestelde ook lipproducten en een blush van NYX
Blush "Pinched", Xtreme lip cream "Nude Peach Fuzz", Soft matte lip cream "Istanbul", Lipstick "Nude&Brink".

Wimpers van Ardell en The Original Beautyblender
De verzendkosten waren ongeveer 20 dollar wat ik echt veel vind.... binnenkort kunnen jullie looks en swatches verwachten ! Wat ik wel heel jammer vind is dat ik dacht dat ik ook een blush van Milani had besteld maar er ging iets fout en nadat ik had afgerekend was de blush uit mijn winkelmand verdwenen.. Blijkbaar was er iets misgegaan..jammer! 

Als je nog wat bij CherryCulture wilt bestellen is er tot 26 December 20% korging op ALLES! met de korting code: TKG2013.