Update & Meet My Kitten 'Mira Muezza'





Hi! Het is jullie waarschijnlijk al opgevallen dat ik de laatste tijd afwezig ben geweest en niet veel heb gepost.. dat komt omdat er veel is veranderd in mijn leven, echt heel veel.. Ik heb de afgelopen 3 maanden veel meegemaakt en ik had even nergens zin meer in...Maar ik ben weer terug! Binnenkort kunnen jullie hier veel reviews, make-up looks en shoplogs van mij zien ;). Heb de laatste 3 maanden een heleboel nieuwe lippenstiften verzameld :).


Ik heb sinds vorige week een nieuwe kitten. Ze heet Mira Muezza (seal tortie point heilige birmaan) ze is 10 weekjes jong en ze is te too cute!
Ze heeft waarschijnlijk last van de niesziekte :( Sinds 2 dagen niest ze en ik hoor ook wanneer ze ademt dat er snot in d'r neusje zit. Ik ben vandaag met haar naar de dierenarts geweest en die heeft me een antibioticakuurtje meegegeven. Ik hoop echt dat ze snel beter wordt.


Mijn nichtje Fulya met Mira