Illamasqua Make-up For My Alter Ego



Illamasqua is een merk waar ik al jaren benieuwd naar was maar omdat het merk in Nederland helaas niet verkrijgbaar is heb ik mijn bestelling altijd uitgesteld..  Ik heb mijn eerste Illamasqua producten online besteld en ben heel selectief geweest bij het bestellen, ik heb producten besteld die ook geschikt zijn voor dagelijks gebruik.




Binnen 5 dagen had ik mijn producten in huis. Ik heb de volgende producten ontvangen:

Powder Blusher Duo (Lover/Hussy)
Powder Blusher (Tremble)
Lipstick (Brink)



Powder Blusher Duo (Lover/Hussy)

Lover is een mooie matte abrikoos kleurige blush. Ik ben echt weg van deze blush.. Het is echt verbazingwekkend hoe gepigmenteerd Illamasqua producten zijn. Ik ben best licht en deze blush ziet er geweldig uit op mijn huid. En ik weet dat het ook heel mooi past bij meiden met een donkere huid, mooi bij elk huidskleur en iedereen :).

Hussy is een opvallende warm roze kleurige blush en heeft een geweldige pigmentatie.. Hussy is mijn favoriet van de 3 blushes die ik heb.

Links: Lover / Rechts: Hussy


Powder Blusher (Tremble)

Tremble is een  matte licht roze kleurige blush. Het is een mooi neutraal kleurtje voor dagelijks gebruik. Zoals de andere blushes van Illamasqua is deze ook zeer gepigmenteerd en voelt zijdezacht aan op mijn huid.




Lipstick (Brink)

Brink is een mooie koraal perzik kleurige lipstick. Ik heb al best veel koraal kleurige lipsticks, maar deze moest ik ook echt hebben nadat ik een aantal swatches er van had gezien op instagram.
Ik vind het echt een supermooi kleur... Wat ik wel minder vind is dat het echt heel mat en droog is maar daar is ook een oplossing voor: voor het aanbrengen je lippen goed scrubben en een lippenbalsem gebruiken.



Illamasqua is echt een prachtig merk! Ik ben zeer onder de indruk van de structuur, pigmentatie en kwaliteit van de producten en zal binnenkort zeker meer producten willen uitproberen.
Swatches en looks komen heel binnenkort online! Dus houd mijn blog in de gaten ;).


Hebben jullie producten van Illamasqua gebruikt? Wat vinden jullie van het merk?