Hallo beauty lovers! Ik ben weer terug..Ik heb een hele zware drukke periode achter de rug, ik ben verhuisd naar een andere stad en ik heb eindelijk weer tijd om te gaan zitten en schrijven. Ik heb jullie gemist!



En ik wil gelijk een mooie rode lipstick die ik vandaag droeg met jullie delen. Deze lipstick kreeg ik laatst cadeau. Het is een matte rode lipstick. Hij neigt naar de oranje kant en is best opvallend. Voor mij is het geen alledaagse lipstick. Eerder leuk voor een feestje. Rode lipstick vind ik bij heel veel vrouwen heel erg mooi staan..bij mijzelf vind ik het persoonlijk wat minder, maar de laatste tijd draag ik het steeds vaker en begin ik rood echt leuk te vinden. Wat vinden jullie ervan?


8 opmerkingen

  1. De verpakking alleen al is prachtig, mooi kleurtje ook, staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleur! Lekke fel rood, daar houd ik wel van!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You should write in English, too! :) Lovely photos and that lipstick is gorgeous. x

    Živa | Nothin' Fancy. Really.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aww ur so gorgeous, this lipstick is co pretty
    x

    www.makeupbynora.blogspot.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lipstick! Ik heb je op bloglovin gevolgd!
    Liefs Wies

    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook nog staan twijfelen om deze mee te doen maar ben dan uiteindelijk voor 1 van de nagellakken gegaan.. Wel een mooi kleurtje en de verpakking is ook echt leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat je prachtig!
    echt een hele mooie lipstick!
    ik heb er vanmiddag ook weer drie gekocht die ik ga reviewen!

    liefs
    en nog een hele fijne week verder'x

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.