Biosilk Summer Therapy 
Dit is een nieuwe lijn van Farouk Systems Biosilk speciaal bedoeld om je haren te beschermen en te verzorgen tijdens de zomermaanden. Mijn haar wordt erg droog in de zomer, dus heeft altijd extra verzorging nodig. Afgelopen zomer was ik op vakantie in Turkije en heb de nieuwe producten veel gebruikt om mijn haar te beschermen tegen uitdroging... en het heeft gewerkt.



 De lijn bestaat uit 3 producten. De producten zijn te koop via beautywebshop John Beerens. 

Silk Bath €11.40
In de zomer wordt het haar al snel beschadigd door invloeden van buiten af, daarom kan uw haar wel wat extra verzorging gebruiken. De Biosilk Summer Therapy Silk Bath is een shampoo dat het haar herstelt en het vocht terug brengt in het zeer uitgedroogde en beschadigde haar.

Silk Protect €19.15
Biosilk Summer Therapy Silk Protect is een hydraterende leave-in behandeling die het haar beschermt tegen de schadelijke UV stralen waar het haar dagelijks aan wordt blootgesteld, vooral tijdens de zomer.

Silk €16.80
Biosilk Summer Therapy Silk is een gewichtloze haarhersteller voor elk haartype en beschermt het haar tegen schadelijke invloeden van buitenaf.

De 3 producten bevatten zijdeproteïnen die het haar beschermen tegen de schadelijke invloeden van buitenaf zoals zon, zee en chloor. Hiernaast zorgen de zijdeproteïnen ervoor dat uw haar zijdezacht zal blijven aanvoelen en dat het haar wordt voorzien van een natuurlijke glans.
De producten zijn parabenen vrij, ruiken lekker en na gebruik is mijn haar zijdezacht =).


Zijn jullie al bekend met deze nieuwe producten van Biosilk?



3 opmerkingen

  1. Deze summer edities ken ik niet. Maar de gewone biosilk haarolie bevalt mij erg goed:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the products sound quite nice from what i understood :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.