Formula 10.0.6 Pores Be Pure Mud Mask & So Totally Clean Cleanser


Formula 10.0.6 Pores Be Pure Mud Mask

Ik hou van dit masker! Ik heb dit masker al eerder geprobeerd ik had het toen gekocht bij Sephora Nederland en sinds een jaar is het ook verkrijgbaar bij Kruidvat.
Dit is een zuiverende kleimasker met extracten van aardbei, rozemarijn en duizendblad voor mensen met een onzuivere/gecombineerde huid voor een geweldige prijs.

Het verwijdert onzuiverheden en verheldert de huid. Ik heb het de afgelopen 3 maanden gebruikt en moet zeggen dat ik behoorlijk enthousiast ben over dit product. Het is roze van kleur en ruikt erg lekker naar aardbeien. In het begin krijg ik er een brandende gevoel bij maar na een paar keer had ik daar geen last meer van. Het voelt strak als het gedroogd is en mijn huid voelt erg zacht en schoon nadat ik het heb gebruikt..
 €7,99 voor een tube van 100ml




Formula 10.0.6 So Totally Clean Cleanser

Dit is een 2 in 1 tonic voor de onzuivere/gecombineerde huid.
Ik heb het de afgelopen 3 maanden 2 keer per dag gebruikt. De geur is vrij sterk, maar voor mij werkt het echt geweldig ik heb een gecombineerde huid en gebruik het alleen rond mijn t zone.
 Het reinigt de huid heel grondig, na gebruik voelt mijn huid erg fris en schoon aan.  

 €7,99 voor een fles van 200ml