Zoals jullie misschien al weten ben ik gek op parfum.. Je kan nooit genoeg parfum hebben toch? Ik in ieder geval niet :) Ik heb 2 parfums ontvangen van So...?  Benieuwd wat ik er van vind? Klik dan op Read More.


So...? Kiss Me 

So...? Kiss Me is een kruidige geur. Topnoten zijn ananas en citroen, hartnoten zijn lelietje-van-dalen en freesia, basisnoten zijn muskus en vanille. 
De verpakking vind ik erg mooi, ten eerste omdat het roze is :) en het is klein en licht dus handig om altijd in je tas mee te nemen.
 Het is een eau de toilette en blijft toch wel redelijk lang hangen. 



So...? Fab

So...? Fab is zeker meer geschikt voor de liefhebbers van sterkere geuren, voor mij is het een perfecte avond parfum.
De verpakking vind ik ook erg leuk, het doet me denken aan Ed Hardy parfums. 
Het is een warme kruidige geur, een combinatie van bergamot, bloemblaadjes van jasmijn en vanille. Ik vind het erg lekker.
Als je ook een liefhebber bent van kruidige geuren dan zou ik je zeker aanraden om deze even te ruiken.  


So...? Geuren zijn zeker budget vriendelijk en in heel veel verschillende soorten verkrijgbaar bij Kruidvat voor € 5.99
De 2 geuren zijn allebei kruidig maar ruiken totaal verschillend. Ik vind ze allebei te zwaar om overdag te dragen naar werk of school, en vind dat ze meer geschikt zijn als avond parfum.
Als ik mocht kiezen ga ik zelf voor de So...? Fab* omdat ik persoonlijk geen liefhebber ben van Musk geuren. En dat ruik je wel bij So...? Kiss Me*.


Follow on Bloglovin

3 opmerkingen

  1. Volgens mij zou ik beide parfums echt lekker vinden, vooral de Fab dan vanwege de jasmijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so kiss me ziet er zo schattig uit, ik ga snel langs kruidvat! x

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.