J Beverly Hills Hand & Body Wash

J Beverly Hills is een populaire merk als het om haarverzorging gaat..Ik had veel gehoord over J Beverly Hills maar nog nooit iets van het merk geprobeerd. Sinds kort heeft het merk nieuwe producten naast de haarverzorging. 

J Beverly Hills Hand & Body Wash

De verpakking vind ik heel handig in gebruik.. Het is een bol vormige fles en megagroot dus je doet er ook erg lang mee. Ideaal voor het hele gezin!
Het bestaat uit verschillende essentiële oliën. Deze zorgen ervoor dat je huid zijdezacht aanvoelt en lekker gehydrateerd blijft.  De lavendel in het product zorgt voor een kalmerende en ontspannende werking. 
Het is niet mijn favoriete geur, maar als je van lavendel houd vind je deze vast erg lekker.. mijn man vind hem  wel erg lekker ruiken en dankzij hem is het ook binnen een korte tijd bijna op. Als hij iets heel lekker vind gebruikt hij gewoon meer dan nodig. Maar ik zelf gebruik hem ook als douchegel omdat mijn huid er wel lekker zacht van wordt en geeft echt dat gevoel van pure luxe.

De Hand & Body Wash van J Beverly Hills met een inhoud van 532ml is te koop voor € 14.95 in de webshop van John Beerens. 
Follow on Bloglovin