Hallo allemaal! Daar zit ik dan in Istanbul mijn eerste post te typen. 

Ik ben hier al een week en heb nu pas tijd om te schrijven. Het is niet echt een vakantie voor mij maar meer een familie bezoek... ik blijf namelijk 6 van de 8 weken bij mijn schoonouders met mijn man in Istanbul.. de laatste 2 weekjes gaan we naar het zuiden...zon zee strand.. Heerlijk!
Maar ik probeer wel zo veel mogelijk gebruik te maken van mijn Istanbul bezoek...ik heb veel vrienden bezocht en leuke dingen gedaan en natuurlijk ook heerlijk geshopt! Maar ben nog lang niet klaar.. Wanneer ik terug ben in Nederland ga ik daar ook een shoplog over posten.. Vandaag laat ik jullie verzorgingsproducten zien die ik heb meegenomen naar Istanbul. 






Murad Refreshing Cleanser
Elemis - Tri-Enzyme Resurfacing Facial Wash
Formula 10.0.6 Pores Be Pure Skin Clarifying Mud Mask & So Totally Clean Deep Pore Cleanser
Ole Henriksen Truth Serum Collagen Booster, Truth Creme Advanced Hydration en Total Truth Eye Cream.

Thierry Mugler- Womanity Douchegel
Aura by Swarovski Douchegel
Jurlique Citrus & Lavender Hand Cream
Goldwell Ultra Volume 60sec Gel Treatment
The Body Shop - Vitamine C Microdermabrasion
The Body Shop - Cacoa Butter
The Body Shop - DeoDry Dry Effect Deodorant 
Biosilk Summer Therapy Silk/Silk Bath/Silk Protect
Lancaster - Sun Age Control Firming & Comforting Radiant Tan
Kleine after sun testers van Avene en LRP
SunShot Beauty Drink
Xen Tan Dark Lotion Absolut Luxe Zelfbruiner.. een fake tan in de zomer vind ik ook erg handig.. dan ben ik mooi bruin vanaf dag 1 op het strand ;).

en ik heb 2 geuren meegenomen van Guess.. 

Er komt zeker aparte uitgebreide posts over bijna alles wat ik hierboven heb genoemd. 

Ik hoop dat jullie ook lekker genieten van jullie vakantie! Groetjes uit Istanbul. 

Follow on Bloglovin

27 opmerkingen

  1. Oooh heerlijk vind ik het als ik in Turkije ben om mijn schoonfamilie te zien.
    Binnenkort kom ik ook die kant op veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben inmiddels al terug...het was echt een lange bezoek van bijna 3 maanden! Alvast een fijne vakantie meid. x

      Verwijderen
  2. Lekker veel zonnebescherming, mooi zo! :-) Have fun daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. have fun op je vakantie! xoxo http://ingedeer.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I want to try the biosilk products, lovely post! xoxo

    beauteacoffeechic.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijke mij echt fijne producten! Fijne vakantie!
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very beautiful blog!!!
    Great post!

    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke producten heb je meegenomen! Veel plezier in Turkije! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne producten heb je meegenomen! Ik ben zelf ook wel benieuwd naar de Biosilk Summer Therapy producten. Fijne vakantie (leuk blog heb je trouwens; ontdekte het gisteren via Twitter ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Olá!!!, Deus te abençoe, amei o seu blog, post maravilhoso sucesso.
    Já estou te seguindo, Aguardo retribuição, Siga, twitter, instagram, fan Page, e o meu canal do you tube.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You have a great blog. Should we follow each other? Le me know. Have a nice day. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.