Mac Saint Germain






Mac Saint Germain Lippenstift wordt beschreven als baby/pastel roze.
Het is een licht roze kleur met blauwe ondertoon. Het ruikt zoals bijna alle lippenstiften van Mac naar vanille wat ik erg lekker vind. 
Wat ik jammer vind is dat het niet zo lang blijft zitten en het past niet echt bij mijn huidskleur. 
Ik heb Saint Germain al een tijdje maar heb hem daarom ook maar een paar keer gedragen...ik vind het vooral mooi op hele lichte/bleke huidtinten. En ik zelf ben niet zo heel licht ik heb donker haar dus het is iets moeilijker om te dragen. 

Ik heb een paar dagen geleden een look gemaakt met Mac Saint Germain. Ik heb een dunne laag gebruikt en heb een lipliner van NYX 'Dolly Pink' gebruikt. Op mijn ogen heb ik wat kleuren uit het Naked 1 palette gebruikt. Ik heb Naked 2 ook maar ik blijf 1 gebruiken, de oogschaduwen zijn gepigmenteerder en zachter. En ik heb een mascara van Lancome gebruikt 'Définicils' (echt een aanrader).
Als je niet zo veel wilt uitgeven aan een lippenstift zijn er eigenlijk veel alternatieven voor Saint Germain. Bijvoorbeeld NYX Narcissus Round Lipstick is een goedkopere alternatief. 



Wat vinden jullie van mijn look?