Superlooks Pearl Eyeshadow, Highlighter en Lipgloss


Vorige week heb ik een pakketje ontvangen van het Nederlandse beauty merk Superlooks. Pakketjes met make-up zijn altijd leuk voor een beauty addict, maar pakketjes met make-up die speciaal zijn samengesteld met kleuren en producten die bij je passen zijn nog leuker! Ik heb 3 hele mooie producten van Superlooks, benieuwd? klik dan even verder.

Over Superlooks

Superlooks is het cosmeticamerk met een uniek ‘total look’ concept dat de mooiste make-uplooks voor alle gelegenheden voor jou samenstelt. Superlooks slaat de brug tussen professionele make-up, visagisten en make-upliefhebbers die dagelijks willen genieten van de ultieme look. Het merk biedt een ruim assortiment aan producten, kleuren en rijke pigmenten. Alle producten van Superlooks zijn natuurlijk, hypoallergeen en proefdiervrij. Superlooks levert make-up, huidverzorgingsproducten en alle accessoires die nodig zijn om het gezicht het mooiste op te maken.
Naast het verkopen van make-up geeft Superlooks ook make-up workshops. Tijdens deze workshops wordt er uiteraard gebruik gemaakt van Superlooks make-up producten.



Superlooks Pearl Eye Shadow No.10 (€ 9.95)
Dit is een mooie opvallende blauwe oogschaduw met een parelmoer finish. Het bevat een mooie shimmer door de echte parelextracten die er in zitten. De textuur is lekker zacht, brengt goed aan is zeer rijk gepigmenteerd en is ook heel goed te blenden. Voor een dieper en langdurig resultaat kan het ook nat aangebracht worden.




Colored Lipgloss No.10 (€ 14.95)
Superlooks Colored Lipgloss is een product dat de glans van een gloss geeft en de kleur en houdbaarheid van een lippenstift. Het is zeer rijk gepigmenteerd, voelt lekker aan op mijn lippen en blijft heel goed zitten.. Zeker een halve dag. De glans blijft ook vrij goed zitten zonder dat het plakt. Er zit sheabutter en plantenextracten in die de lippen hydrateren en voeden. De kleur is echt prachtig (mijn kleur!) en ik zou deze lipgloss met veel plezier dagelijks kunnen dragen.  





Superlooks Highlighter 'Vanilla' (€ 14.95)
Highlighters zijn naas lippenstiften mijn favoriete make-up producten. Ik kan niet zonder highlighter de deur uit.. zonder een mooie gloed op mijn wangen. Deze highlighter geeft de huid een gezonde glow. Het bevat natuurlijke, vochtinbrengende ingrediënten die een doffe teint tegengaan. De Vanilla highlighter geef een mooie natuurlijke glans er zitten geen glitters in dus het is ideaal om overdag te gebruiken. 

Nu ben ik erg benieuwd naar de andere producten van Superlooks en ga snel een keertje langs om te kijken.. Binnenkort ga ik ook een mooie kleurvolle look maken met deze producten van Superlooks. Houd mijn blog dus in de gaten. 

Zijn jullie al bekend met het merk Superlooks? Wat vinden jullie ervan?

Follow on Bloglovin