Voor zij die mij kennen of mijn blog een tijdje volgen weten dat ik een grote beautyfreak ben en niet echt veel met fashion heb. Ik lees veel beautyblogs en kijk naar beauty video's op youtube maar ik vind het ook leuk om af en toe eens wat anders te lezen.. Ik heb een paar favoriete fashion bloggers die ik nu al een tijdje volg. Lees verder om mijn favoriete fashionbloggers te zien.

1. Jessica R. van HapaTime
De 26 jarige Jessica komt uit Californië, ik volg haar al een hele poos, ik vind haar stijl echt ge-wel-dig. Ik vind vooral de outfit combinatie's van haar heel mooi en eigenzinnig. Bijna alles wat Jessica draagt zou ik kunnen dragen.. Ik hoef niet te zeggen hoe mooi ze is... 







2. Annabelle Fleur van VivaLuxury
Deze blog is van Annabelle Fleur, een ontzettend mooi oost europese dame uit Californië. Ze update elke dag over haar outfits met hele mooie foto's..haar stijl vind ik geweldig het is vooral heel chic en vrouwelijk. Ik zou letterlijk elke outfit incl. accessoires die ze draagt willen hebben :))) Prachtig! 






3. Juliett Kuczynska van Maffashion
Kleurrijk en een tikkeltje ordinair...Ik vind bijna ALLES wat ze draagt leuk en apart maar ik zou bijna NIETS wat ze draagt kunnen dragen.. maar toch vind ik haar blog onwijs leuk en ben al jarenlang een trouwe volger van haar. Ze post ook heel vaak inspiratie foto's wat ik erg leuk vind. Nog even terug naar 'waarom ik niets wat ze draagt zou kunnen dragen' omdat ik mijzelf daar te oud voor vind.. Volgende week woensdag ben ik jarig en dan is het mijn laatste jaar als twintiger. 






4. Anette Haga van NetteNestea
De blog van de Noorse Anette Haga lees ik al vanaf het begin dat ze was begonnen met bloggen en is echt een favoriet. Ik vind niet al haar outfits geweldig maar haar stijl is wel prachtig. Ze schrijft in het Noors dus ik begrijp er niet zo veel van.. Ik gebruik de google translator als ik echt iets wil weten.. maar meestal is het genoeg om naar haar foto's te kijken.. zo'n knap meisje is ze.. volgens mij komen de mooiste vrouwen uit Scandinavië. 





5. Caroline Berg Eriksen van FotballFrue 
Nog een Noorse blogger, een 26 jarige voetbal vrouw die blogt over fashion maar ook over andere dingen zoals eten en haar dagelijkse leven. Ze kan hele mooie foto's maken en heeft een super mooi huis, dus ook handig voor decoratie inspiratie. 







Volgen jullie ook fashion blogs? Hebben jullie nog aanraders?

Follow on Bloglovin

7 opmerkingen

  1. Leuk om te lezen! Sommige ken ik nog niet en ga ik even bekijken :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon de dames nog niet, maar FotballFrue ga ik even verder bekijken. Ik spot volgens mij echt een schitterende jurk! ;O OH GUUURL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,
    great pictures and beautiful outfits.
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blogs! Ik heb weer inspiratie opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HapaTime vind ik ook erg leuk! Leuke blog heb je meid x

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.