Gisteren heb ik mijn bestelling van Mac binnengekregen. Ik had 2 mooie lipproducten van de Temperature Rising collectie besteld. Caliente Dazzle Lipstick en Undressed Lipglass. 

Op instagram had ik al wat swatches voorbij zien komen en vond vooral deze twee zo mooi dat ik ze gelijk via internet heb besteld... voordat ze weer op zijn! Nee ik heb het niet over de bekende Riri Woo lipstick, ik heb niets met Rihanna en ik hoef  ook serieus... echt niet haar lipstick te dragen. Te ordinair... Sorry! Ik zag wel op de site dat het de éérste dag al uitverkocht was.. haha niet te geloven.

Maar wat ik dus wel heb gemist is de 'Whisper of gilt' Highlighter :((( Hij staat nog steeds op mijn wishlist.. Ik kan hem nergens meer vinden. Op Ebay wel.. maar daar verkopen ze het voor 80$ wat ik belachelijk duur vind. Maar als jullie weten waar het nog te koop is en hoe ik er aan kan komen.. dan hoor ik het graag.

Ik heb trouwens via de website van De Bijenkorf besteld. Binnen 3 dagen is mijn bestelling bezorgd. Ik ben echt blij dat ik het heb besteld.. in het echt zijn ze mooier dan op foto's. 

Hieronder zie je meer foto's.






Ik heb hem hier op.. het past goed bij mijn nieuwe oogschaduwen uit de Khroma Beauty palette.. 

Swatches...


Wat vinden jullie van de Temperature Rising collectie van Mac? Hebben jullie favorieten? 

Follow on Bloglovin

15 opmerkingen

  1. Wat een prachtige shimmer, vooral die in de gloss vind ik echt helemaal geweldig. Ik heb jammer genoeg niets van deze collectie gekocht (no buy)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love them soooooo much!
    They are great! And this Bling Bling is soooo amazing
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Karo thanks for the swatches on instagram, I'm in loveee with the lipstick! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like MAC's lipstick :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The lipstick is gorgeous! So unusual! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig. Het staat je erg mooi! Wederom erg mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.