Sinds een tijdje hebben de Kardashian zusjes een eigen make-up lijn... Ik was al vanaf het begin erg benieuwd naar de producten en heb ook veel reviews erover gelezen.... Vooral heel veel negatieve reviews.

Ik zelf heb de Au Natural Nude lip set en 2 Kardazzle paletten. Ik heb ze besteld via de webshop van John Beerens. De Kardazzle paletten zijn er in drie varianten en bevatten elk vier matte oogschaduwen en vier shimmer oogschaduwen, twee blushes en een highlighter. Ik heb de Khloe Kardazzle palette en de Kourtney Kardazzle palette. Voordat ik ze heb gekocht heb ik swatches bekeken en vond de oogschaduwen van de Kim Kardazzle palette te donker... Ik vind donkere oogschaduwen wel mooi... maar het staat mij gewoon niet.

De kwaliteit van de oogschaduwen zijn heel indrukwekkend.. ze zijn mooi en zacht en sterk gepigmenteerd. Vooral de shimmer oogschaduwen.
De matte tinten zijn niet zo indrukwekkend, minder gepigmenteerd en niet zo opvallend. Maar toch wel handig om te hebben vooral om natuurlijke looks mee te creƫren.
De  highlighters zijn best opvallend.. met veel shimmer. Ik ben blij dat ik de highlighter van Nars (Albatross) toch maar niet heb besteld...want ik weet dat die ook opvallend is.. en ik geloof dat dit wel een goed alternatief is. Hieronder zie je foto's en swatches. 

 L-R: Kourtney's Kardazzle & Khloe's Kardazzle


Kourtney's Kardazzle Palette




Khloe's Kardazzle Palette



 Khloe's Kardazzle bronzer highlighter en blush
Kourtney's Kardazzle bronzer highlighter en blush


Khloe's Kardazzle oogschaduwen
Kourtney's Kardazzle oogschaduwen

Au Naturel Nude Lip Set
 Lipgloss, lipstick en lipliner zonder flash
 met flash
 :((( Een beetje te hard gedrukt om te swatchen...

Al met al, ik ben onder de indruk van de prijs-kwaliteitsverhouding van deze producten. 
Ik zal binnenkort ook een make-up look maken met de 2 verschillende palettes.
Hebben jullie producten van Khroma Beauty geprobeerd? Wat vinden jullie ervan? 

Follow on Bloglovin

11 opmerkingen

  1. Leuke palletjes, ook een goede pigmenten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze paletjes ook en ik en er heel enthousiast over! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really like the shimmery shadows, so pretty!
    cutenquirky.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh mijn god! Ik wil ze allemaal! Ik ben zo blij dat ze niet zo belachelijk duur zijn als chanel enzo. Dat had ik wel verwacht van Kim Kardashian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello :)
    I would love to try this palette looks amazing :) x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this palette looks amazing!
    looks like it has everything in one :D

    xo; L&M
    Follow via bloglovin'
    www.twoplicates.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi dear,

    I cant understand what you wrote but these babies looks gorge!! :D

    http://mijaslookbook.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The colors look so pretty! Great swatches. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.