Vandaag laat ik jullie een Must-Have haarverzorgingsproduct zien.
Kerastase Elixir Ultime*, een veelzijdige haarverzorging van een mix van 4 kostbaren oliën.

 1 Pracaxi olie afkomstig uit de Amazone, Pracaxi Olie geeft glans, voeding en diep conditioning aan het haar.
2. Argan Olie uit Noord-Afrika (Marokko), Argan Olie geeft kracht om het haar te herstellen en beschermt het haar tegen invloeden van buitenaf.
3. Maïs Olie gewonnen uit maïs kiemen van Midden-Amerika, Maïs Olie bevat verzachtende en anti-oxidant actieve ingrediënten voor een ultieme glans.  
4. Camellia olie geoogst in Azië, Camellia olie is een luxe geurige olie gewonnen uit camellia bloemen. En geeft een ongelooflijke glans. 

Je kunt Kerastase Elixir Ultime in verschillende manieren gebruiken voor een perfecte glans en verzorging. 
Ik zelf gebruik het voor het wassen of na het wassen als leave in behandeling. 
Het resultaat... Het haar wordt gevoed, hersteld en beschermd tegen invloeden van buitenaf. En het geeft je haar een heel mooi glans. 





Ben je ook benieuwd naar de Kerastase Elixir Ultime?
Speciaal voor mijn lezeressen heb ik een fijne kortingscode geregeld voor de webshop Bellezo: met de code 'COSMO10' krijg je 10% korting op alles (met uitzondering van GHD electrische producten)

Follow on Bloglovin

11 opmerkingen

  1. Wow het lijkt op vloeibaar goud! en je haar is prachtig ❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sorayalunden Is het ook hoor en het ruikt ook heerlijk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really want to try this! I'm using L'Oreal Mythic Oil at the moment but it's about to run out...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de variant voor gekleurd haar, in de paarse flacon. Die is ook echt helemaal geweldig, mijn haar kan niet zonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It gives your hair a gorgeous healthy shine, xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt prachtig haar! Het glanst super en je kleur vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.