Afgelopen vrijdag was ik aanwezig bij de bloggers event van John Beerens/Farouk Systems op het hoofdkantoor van Farouk Systems Group in Amersfoort. Ik ging samen met Funda mijn gastblogger en nichtje.


Bij aankomst werden we hartelijk welkom geheten en we kregen gelijk wat te drinken aangeboden.
Het event begon met veel cupcakes eten en praten met andere bloggers, iedereen was erg leuk en vriendelijk. Het was erg gezellig en ik heb veel leuke bloggers ontmoet.. De dames die er werkten zagen er prachtig uit en waren ook zeer vriendelijk.

Na de cupcakes en drinken was het tijd om te starten, we gingen naar een andere zaal waar we eerst een welkoms praatje van Marc van Toren (General Manager van Farouk Systems Group) en John Beerens kregen. 
John Beerens kennen jullie allemaal vast wel, de haar expert en succesvolle ondernemer. Hij heeft zijn eigen beautywebshop JohnBeerens.com.


Daarna kwamen Nathalie den Dekker (Miss CHI), Patrick Kalle (Artistic Director bij Farouk Systems) 
Hij heeft ons geïnformeerd over de Keratine lijn van CHI. De Chi Keratin lijn is geschikt voor droog en beschadigd haar en de producten zijn verrijkt met het keratrix technologie dat zorgt voor een alledaagse behandeling en bescherming van het haar. Het geeft je haar ook een intense hydratatie die de glans van het haar weer terugbrengt. Ik ben erg benieuwd naar de producten uit deze lijn.


 Hedwich Vigelandzoon (Top Hair Stylist en Make-up Artist) heeft ons verteld over zijn werk en de laatste trends op haar en make-up gebied. Hieronder een foto van mij en Fun. met Hedwich Vigelandzoon.

In de middag was het tijd voor lunch en gingen we lekker eten.

Na de lunch was er een verrassing voor ons....Glennis Grace kwam optreden! Glennis Grace is het gezicht van Farouk. Wat is het een leuke meid! En ze kan geweldig zingen! 



Na de middag was het tijd om producten uit te proberen en we werden geïnformeerd over de producten door de medewerkers van Farouk. 


Aan het einde van de middag mochten we 3 producten uitkiezen voor onze goodiebag. Ik koos voor 2 producten uit de Keratin lijn van CHI en een serum van Farouk Systems. En daarnaast kregen we ook een CHI stijltang mee :) Ik ben er echt zo blij mee! Ik ga ze uitgebreid testen en reviews erover schrijven.

Hieronder een foto van ons samen met John Beerens en Miss CHI... OMG de volgende keer moeten we toch écht wel onze hoge hakken aan :) kijk me ongemakkelijk glimlachen haha!

Ik wil iedereen die eraan heeft meegewerkt bedanken voor deze prachtige en zeer goed georganiseerde dag!


Follow on Bloglovin

14 opmerkingen

  1. Leuk event! Je staat er schattig op hoor met je ongemakkelijke glimlach :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en het ziet er gezellig uit. Wat leuk dat je bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Elvie, jullie zien er prachtig uit. Kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verslagje heb je gemaakt. Erg leuk om te zien. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die John Beerens een leuke vent! BTW mooie foto's en leuke jurk heb je aan schat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @kissandmakeupsbeautyblog Jaa dat was het zeker! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @perry lerry Dankjewel meid, ja ik ga niet zo vaak naar events.. ik hou niet van drukte maar ben wel blij dat ik ben geweest. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn hoofd.... XD Super leuk verslagje, was leuk om je te ontmoeten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @PinkFairy :) Dankjewel meid, je staat er wel goed op! Was ook leuk om jou te ontmoeten! Tot de volgende keer. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke event;)
    x
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.