Honeypie Minerals


 Vandaag heb ik een make-up look gemaakt met één kleur oogschaduw. 
Ik heb producten van Honeypie Minerals* gebruikt. Honeypie Minerals is een onlangs gelanceerde minerale make-up lijn van Claudia.

Het bedrijf is opgericht door Claudia, een Engels meisje die begon met het maken van haar eigen make-up na het lijden van puistjes en vlekken en geen geschikte make-up kon vinden voor haar huid. 

De producten van Honeypie Minerals bevatten geen agressieve, synthetische chemicaliën, parabenen en toevoegingen. 
Verstoppen je poriën niet en zijn zacht voor je huid. Hebben genezing, ontstekingsremmende en anti-bacteriële eigenschappen. Bevat natuurlijke bescherming tegen schadelijke UV stralen en zijn niet getest op dieren.

De kleuren van de foundations vind ik erg mooi.. ze dekken ook best goed, je kunt het in lagen gebruiken.. Als je meer dekking wilt kun je het in meerdere lagen gebruiken. Als je minerale make-up gebruikt is het wel heel belangrijk dat je voordat je het aanbrengt een goed hydraterende crème gebruikt. Als je dat niet doet dan zal je huid er heel droog uitzien. En het is ook altijd goed om een make-up primer te gebruiken zodat het langer mooi blijft zitten.

Ik heb twéé verschillende kleuren minerale oogschaduwen van het merk 'donker paars en groen'.
Groen is een kleur die ik zeer zelden gebruik op mijn ooglid maar om één of andere reden werd ik gedwongen om toch de groene kleur te gebruiken... De kleur groen doet me denken aan de herfst (Mijn favoriete seizoen).

 Ik heb voor deze look de volgende producten gebruikt: 

gezicht:
Bee Venom Essence Make Up Base
HoneyPie Minerals Golden Fair Foundation*
HoneyPie Minerals Yellow Corrector*
HoneyPie Minerals Candy Blusher*
Too Faced 'Chocolate Soleil' Bronzer
Too Faced 'CandleLight' Highlighter

ogen:
HoneyPie Minerals 'Jade Green' oogschaduw*
Too Faced 'CandleLight Highlighter
Mac 'Smolder' Kohlpotlood
L'Oréal Super Liner Blackbuster 'Extra Black' Eyeliner

Lips:
ELF Mineral Lipstick 'Rich Raspberry'

Je kunt de producten via Honeyminerals.com bestellen.

Follow on Bloglovin