Clarisonic Mia 2 'Passion Fruit'


Op instagram had ik al een foto geplaats van mijn nieuwe superreiniger Clarisonic Mia 2. Ik heb hem sinds 2 weken en gebruik het elke dag. Ik heb er jarenlang zoveel positieve reviews over gelezen en gehoord dat ik uiteindelijk heb besloten om het zelf te proberen. Ik heb de Clarisonic Mia2 gekocht via een Nederlandse webshop, genaamd FreshWaterValley.

Eén van de redenen waarom ik Clarisonic wilde proberen was omdat ik de laatste tijd last had van pukkeltjes. Ik heb verschillende reinigers geprobeerd.. Maar wat ik wilde was echter een diepere reiniging om pukkeltjes te voorkomen..En ik heb gelezen dat de Clarisonic Mia 2 je huid 6x beter reinigt dan een reiniger...Vorig jaar in Augustus had ik geschreven over de Purity Made Simple reiniger van Philosophy. Die heb ik tot vorige maand gebruikt, het gaat trouwens best lang mee omdat je niet zo veel nodig hebt. Het haalt mijn make-up er echt moeiteloos af, maar ik zal het niet nog een keer kopen. Ten eerste omdat er goedkopere goede alternatieven zijn en ik vind het gewoon niet zo bijzonder. Ik gebruik nu een reiniger van Avène met mijn Clarisonic. Vanaf dag 1 vond ik het al super.. mijn huid voelt lekker zacht en schoon aan en nu maar hopen dat mijn pukkeltjes voorgoed wegblijven. 

In de verpakking zit de Clarisonic met een opzetborsteltje voor de gevoelige huid, een reisbeschermer, een universele oplader (110-220 Volt), een stekkerplugje voor Nederlandse stopcontacten en een tube Gentle Hydro Cleanser. 
De Mia2 is klein dus makkelijk om mee te nemen als ik op vakantie ga...








Hieronder laat Tanya zien hoe je de Clarisonic gebruikt :)

Hebben jullie favoriete reinigers? of de Clarisonic? Wat vinden jullie ervan? 

Follow on Bloglovin