Afgelopen maand heb ik de John Beerens Lover pakketje mogen ontvangen en daarin zat de Bee Venom Essence Make Up Base & Night Treatment in. Het is een make-up basis en nachtbehandeling die de celstofwisseling stimuleert.  

Productomschrijving

Bee Venom Essence Make Up Base & Night Treatment is een make-up basis en nachtbehandeling die de celstofwisseling stimuleert. Het verstevigd de kleine rimpels en voedt het huidweefsel. Hiernaast is dit make-up serum voor zowel de dag als nacht geschikt en te gebruiken voor alle huidtypen, inclusief de gevoelige huid. Doordat het serum beschikt over een antioxiderende en anti-aging werking, worden huid en hals gerevitaliseerd en gezuiverd. De ingrediënten zijn afkomstig van de ecologische landbouw en bevat o.a. bijenwas, stuifmeel en honing. Het is ideaal te gebruiken voor een rijpe, gevoelige, vette en onregelmatige huid.

Heeft uw huid naast een dag- en nachtcrème nog nèt dat extra tikkeltje verzorging nodig? Dan is de Bee Venom Essence Make Up Base & Night Treatment ideaal om vóór uw dag- of nachtcrème aan te brengen.
  • Verzorgend
  • Hersteld het huidweefsel
  • Hydrateert
  • Geschikt voor ieder huidtype                                                                                                                  
Gebruik:
Breng Bee Venom Essence Make Up Base & Night Treatment ’s ochtends en ’s avonds aan op een gereinigde en droge huid voordat u uw dag- of nachtcrème aanbrengt. Breng het serum aan op de huid met zachte en roterende massagebewegingen, zodat het beter wordt opgenomen door de huid. Gebruik voor een optimaal resultaat Bee Venom Essence Day & Night Cream nadat u het serum heeft van Bee Venom heeft aangebracht.
Ik gebruik het sinds afgelopen maand als make-up base onder mijn foundation. En ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben.. het voelt heel prettig aan, heel licht als een fluide. Ik gebruik normaal gesproken geen base..ik heb het wel een tijdje geleden gebruikt maar ben gestopt.. omdat mijn huid soms erg gevoelig is en ik hou er niet van om lagen make-up op mijn huid te smeren. Bijvoorbeeld de matterende make-up base van Sephora heb ik een tijdje gebruikt en was er eigenlijk ook tevreden over hoor. Je huid ziet er heel mooi uit als je het gebruikt... maar er zit siliconen in en dat vind ik niet prettig, ik heb het idee dat het mijn huid verstopt.. Ik zou het alleen gebruiken als ik naar een feestje ga ofzo.
Maar bij de Bee Venom Essence Make Up Base heb ik niet zo'n gevoel..omdat het ook een verzorgende treatment is. Mijn huid voelt lekker zacht aan.. mijn make-up blijft lekker lang goed zitten en het hydrateert.
Er zit trouwens ook avocado olie in, wat als huidverzorgende olie sterk hydraterende eigenschappen heeft.


Bee Venom Essence Make Up & Night Treatment* is exclusief verkrijgbaar voor € 39.95 in de webshop van John Beerens

Follow on Bloglovin

7 opmerkingen

  1. I've always wanted to try some kind of venom cream. This looks great!

    I really like you blog and am now following you via GFC.

    I'm currently having a giveaway for a beauty hamper, would love it if you checked it out ;) xx

    http://glamourtricks.blogspot.co.uk/2013/05/hi-beauties-i-wanted-to-bring-you.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze post, lijkt mij een super product!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me een heel fijn product, maar helaas houdt de prijs me tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such an interesting product! I do love skincare with avocado, very moisturising xo

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.