Het is weer bijna zomer en dan heb ik meestal last van een vettere huid daarom pas ik mijn gezichtsmake-up altijd een beetje aan. Het merk Bare Minerals heb ik zo'n paar jaar geleden leren kennen toen ik nog werkzaam was bij Sephora, toen gebruikte ik een heel mooi blush van het merk. En nu heb ik een kit van Bare Minerals die ik voor jullie ga reviewen. 

In de Starter Kit van Bare Minerals vind je alle producten die je nodig hebt als je wilt beginnen met het gebruiken van minerale foundation van Bare Minerals, super handig! 
De kit is in 4 kleurencombinaties te koop: Light/Medium/Tan/Dark  Ik heb de Medium. Er zitten 2 verschillende kleuren in.. dat is erg handig want je kunt dan mengen om jou perfecte kleur te krijgen.
De producten zijn 100% natuurlijk en de foundation heeft een SPF 15. 

De Bare Minerals foundation is foundation in poedervorm. Vooral in de zomer voelen vloeibare foundations zwaar op mijn huid en dat heb ik niet met deze minerale foundation. Het voelt prettig en licht aan en mijn huid blijft lekker zacht gedurende de dag. Het is matterend dus zorg ervoor dat je wel je hydraterende dagcreme gebruikt om te voorkomen dat je huid er te droog uit gaat zien.








Hoe gebruik je een minerale foundation?
Je hebt echt heel weinig nodig.. Je doet een heel klein beetje poeder in de deksel en de kwast draai je hierin rond. Zorg ervoor dat je de poeder goed verdeeld over de kwast voor een mooi en natuurlijk resultaat. Breng met draaibewegingen aan op de huid. Voor meer dekking kun je het in lagen gebruiken. 


In de kit zitten de volgende producten: 

2 foundations met SPF 15
Tinted Mineral Veil voor een zijdezachte finish
Warmth om je gezicht een zongebruikde gloed te geven, een heel mooi bronzer
Concealer 
Flawless Application Face Brush voor medium dekking
Full Flawless Face Brush voor volledige dekking
Maximum Coverage Concealer Brush
Primer Sample, make-up basis dat ervoor zorgt dat je foundation langer houdt
Get Started DVD en een handleiding

Bare Minerals Get Started Kit* kost € 51.10 
Je kunt het online kopen via Bellezo.com 
en je krijgt nog eens 10% korting met deze kortingscode: Cosmo10 
Naast Bare Minerals hebben ze zo'n uitgebreid assortiment van haarverzorging tot huidsverzorging en make-up. Ze hebben merken zoals Xen Tan, Bumble & Bumble, Kerastase, Redken, Elizabeth Arden en nog veel meer.. Het enige wat je moet doen is bij checkout Cosmo10 invoeren en dan krijg je 10% korting. Het aanbod is geldig voor een maand, dus als je er gebruik van wilt maken... wees snel. 
Ik zelf had mijn pakket binnen 2 dagen binnen. Supersnel! 


Follow on Bloglovin

6 opmerkingen

  1. so beautiful products! I haven't try the products of this company yet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me een hele fijne kit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bare Minerals are on my shopping list! Have to get started soon!

    ps. What do you think of these shoes?

    http://shoptravelfood.blogspot.hu/2013/05/champagne-shoes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n starter kit! Ik ben altijd al benieuwd geweest naar bare Minerals.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil deze ook proberen lijkt mij superfijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.