Tag: Get To Know me



Hoe heet je?  Elvie 

Hoe lang ben je? Ik ben 1.60

Studeer je nog? Nee ben 5 jaar geleden afgestudeerd "Grafische Vormgeving"

Wat was je beste en slechtste vak op school? Beste: Nederlands :)) Slechtste: Natuurkunde

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Yes! Ik kan uitslapen!

Waar ben je op dit moment? In de woonkamer aan de eettafel achter mijn laptop

Single/relatie? relatie

Beschrijf jezelf (in het kort): 
Trouw, Openhartig, Gepassioneerd. Ik hou van creëren en het uitdrukken van mijn creativiteit.
Ik geniet van lezen, de herfst, regen met new age muziek en intense gesprekken voeren met mijn
beste vrienden en vreemden....Ik waardeer kunst en gebruik nauwelijks de linkerkant van mijn hersenen... Ik hou van fotograferen en heb een vreemde obsessie voor chocolade en hummus.

Guy/Girlcrush: Liv Tyler.... wat een schoonheid

Wat zou je op dit moment graag willen? Kinderen

Wat is je doel in het leven? Gelukkig zijn en Geloof... zonder geloof heeft het leven geen doel.

Waar ben je bang voor? Mijn vrijheid kwijt te raken

Nagellak of lipstick? Lipstick zonder twijfel

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Herfst

Ben je een health freak? Ik probeer wel gezond te eten en te leven... Ik rook niet en drink niet. Maar... mijn grote liefde voor chocolade en snoepen verpest het wel een beetje..

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Mijn haar is donker kastanjebruin en redelijk lang

Welk kleding/ of make-up item draag je op dit moment heel graag? Nu?? Basic kleding omdat het lekker zit

Welke make-up item wil je graag? Angel lipstick van Mac, Albatros highlighter van Nars en ben ook erg benieuwd naar de producten van Khroma beauty...

Heb je tattoos? Nee

Heb je piercings? Nee

Draag je een bril? Nee

Wat is jou perfecte pizza? Margaritha

Favoriete eten/drinken? Groenten en vis, Hummus, Guacamole/ Natuurlijke smoothies en groene earl grey thee.

Wat is je favoriete parfum? Heb veel favorieten...maar mijn favoriet van de laatste periode is "Sensuous Nude " van Estee Lauder ... zit iets van kokos in...heerlijk.


Wat is het laatste wat je kocht? Strobe cream van Mac

Wat deed je vanochtend om 08.00 uur? Dromen

Favoriete ijsje? In Blaricum heb je Ijssalon De Hoop..Daar hebben ze echt lekker ijs!. mijn favoriete smaak is yoghurt met bosvruchten.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? meestal sta ik gewoon vroeg op

Met hoeveel kussens slaap je? met één kussen

Ben je een ochtend of een avond persoon? Ochtendmens

Ben je geordend of rommelig? Ik ben een geordend persoon en kan er niet tegen als het rommelig om me heen is

Wat wil je op dit moment graag zien? The Hobbit 2!!! 

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Nirvana :) Grapje... gewoon erg gelukkig en vredig te zijn.

Wie mis je op dit moment? Mijn opa

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik ben blij met mijn zandloperfiguur.. alleen moet er wel een paar kilo's van af ik ben de afgelopen maanden... 10 kilo aangekomen!!!

Ben je verlegen? Soms wel 

Heb je een accent? Denk het niet

Zussen/broers, hoe oud? Ik heb een broer(tje) en hij is 25

Ik hoop dat je het leuk vond om wat meer over me te lezen ;)


Follow on Bloglovin