Afgelopen week was ik aanwezig bij het Coty event in Haarlem, waar ik voor het eerst kennis maakte met de Complete Salon Manicure lakjes van Sally Hansen. 

Helaas heb ik geen mooie foto's kunnen maken omdat precies op de dag van het event de memory card van m'n camera zomaar stuk is gegaan... Ik heb wel wat foto's gemaakt met mijn iPhone maar de kwaliteit is minder goed dan ik had verwacht... heel jammer.

Het event was ontzettend leuk en gezellig! We mochten de verschillende make-up producten uitproberen en ook ons nagels lakken met de nieuwe verschillende kleuren.
 We hebben ook een goodiebag gekregen met de nieuwste producten van Rimmel, Sally Hansen, NYC en Miss Sporty...Nogmaals heel erg bedankt voor alles Coty!
 Reviews komen binnenkort online dus houd mijn blog in de gaten dames :).

Vandaag ga ik jullie 3 nieuwe lakjes van Sally Hansen laten zien.
672 Jaded*, 406 Purple Heart* en 675 Mermaid's Tale*
Deze nieuwe nagellakken hebben een 7 in 1 formule.
Een combinatie van Basecoat, Top Coat, Nagelversterker, Groeistimulerende behandeling, Gel shine, Anti-chip en Salon geïnspireerde mooie trendy kleuren.
Wat mij vooral is opgevallen, is dat de nagellakken een supermooi glans hebben, alsof je gelnagels hebt en heel snel drogen... Je hoeft helemaal niet te wachten tot je een tweede laag gaat aanbrengen. Echt iets voor mij! Want ik ben altijd erg ongeduldig ;)








 675 Mermaid's Tale met Rimmel Salon Pro nagellak 371 Sea Green eronder (binnenkort komt ook hiervan een review met swatches online).. perfecte combinatie!  


406 Purple Heart, een mooi lente kleurtje  


672 Jaded, WOW wat een prachtige kleur!!


Ik vind de Salon Manicure Nagellakken onwijs leuk en er zitten supermooie kleuren tussen. Het kwastje vind ik ook heel fijn, het is plat en breed en heel makkelijk om mee te lakken. 

De Sally Hansen Complete Salon Manicure Lakken zijn verkrijgbaar bij o.a. Ici Paris XL en kosten €11,99 per stuk.

Welke kleur spreekt jou het meest aan?


Follow on Bloglovin

17 opmerkingen

  1. Balen dat je memoriecard kapot ging! Hopelijk heb je een leuke dag gehad ;) Mooie lakjes!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die paarse is mooi zeg! Hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerse kleuren, ik vind de glitter lak vooral mooi. Ik houd je blog in de gaten Elvie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love 675 Mermaid's Tale !
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie lakjes! Jaded spreekt mij erg aan.
    Ik vind de lakjes van Sally altijd erg fijn lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the Mermaid's Tale color, so cute.

    How about following each other? Let me know on my blog!

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben verliefd op purple heart!!!! wooooow

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Ilsedaniellemartina Zeg dat wel... echt heel jammer.. voor de rest was het supergezellig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Entice Diamante Mermaid is also my favorite :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben verliefd op de groene kleur! zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.