Pupa Nail Art Mania Luxury French - Matte Blue & Mirror Sky Blue 001*  - 



Nail art is niet echt mijn ding, het resultaat ziet er nooit uit zoals ik het hebben wil en ik heb er eigenlijk ook nooit geduld voor.. vooral omdat ik hele korte nagels heb, vind ik het eigenlijk minder belangrijk...
Als ik lange nagels (nagelbed) zou hebben.. zou ik denk ik zeker wel veel creatiever zijn helemaal los gaan met nail-art :))

Sinds kort heeft PUPA weer nieuwe setjes uitgebracht waarvan één de Luxury French Collectie is, er zijn 6 verschillende kleuren combinatie sets. Ik ga jullie de Matte Blue & Mirror Sky Blue 001 laten zien.

Het setje bestaat uit 2 verschillende lakken waarvan één matte en één glanzende mirror lak. En French Manicure guides. 
Voor een optimaal resultaat moet je wel echt zoals op de gebruiksaanwijzing ook staat, een kwartier wachten tot het droog is, en daarna de French Manicure guides gebruiken.
Op de achterkant van het doosje zie je de gebruiksaanwijzing.

Hieronder zie het resultaat... Zoals je ziet is het niet mat en dat komt doordat ik weer ongeduldig was en niet heb gewacht tot mijn matte nagellak droog was en gelijk de French Manicure Guides erop heb geplakt.
Daarom heb ik er een topcoat met glitter overheen moeten gebruiken... Maar het resultaat is alsnog echt mooi toch?





Ik ben helemaal verliefd op deze nagellak... zo mooi!!



Dit is mijn favoriete combinatie..




Hieronder zie je één laag "Matt"

Het "Luxury French Manicure set is nu met 10% korting bij Beautywebshop John Beerens


Welke combinatie vind jij mooier? 



8 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.