Sinds een week heb ik 3 nieuwe producten toegevoegd aan mijn dagelijkse skin care routine van 

Ole Henriksen producten stonden al zo lang op mijn wishlist en sinds kort kreeg ik de kans om de producten te testen, nu gebruik ik dus sinds een week deze 3 producten van het merk en ik ben zo erg tevreden tot nu toe dat ik zo snel een éérste review wilde schrijven en jullie informeren over deze 3 producten. Er zal snel een tweede review online komen, ik ben ook erg benieuwd... misschien heb ik mijn favoriet wel gevonden?? :)) 

Wat is het? The Whole Truth Kit van Ole Henriksen* is een drietal producten die samenwerken voor een vastere huid met verbeterde vochtbalans. De producten beschermen ook tegen uv-stralen. Elk product in dit drie-stappenplan verlicht je huidtint en zorgt de hele dag voor vochtinbreng. Vermindert de kans op fijne lijntjes en rimpels. 
De set bestaat uit:
 Truth Serum Collagen Booster/ is geschikt voor de jongere huid, omdat ze zichtbaar verouderen ervan tegengaat. het is een vitamine bom die veel vocht inbrengt en een rustgevende effect heeft. Bevat vitamine C dat de huid opbouwt en tegelijkertijd de inwerkingen van buitenaf tegenwerkt. Helpt lijntjes en rimpels glad te strijken. Wordt snel door de huid opgenomen en werkt daardoor ook in diepere lagen van de huid. Het heeft een lekker fris sinaasappel geur, na het gebruiken voelt mijn huid gehydrateerd en stralend zonder dat het enige vettigheid achterlaat. 
 Truth Crème Advanced Hydration/ Deze rijke crème heeft een licht textuur en voelt erg goed op mijn droge huid. De formule is rijk aan plantaardige oliën en huid herstellende glycerine. Ik heb heel veel gezichtscrèmes geprobeerd en had de laatste tijd last van rode vlekken en een doffe huid. Na het gebruiken voelt mijn huid gehydrateerd en stralend... ruikt ook lekker naar sinaasappel zoals de meeste vitamine C crèmes.
Total Truth Eye Crème met factor 15/ Het is een fijne oogcreme, het heeft een dik textuur maar smeert wel soepel en trekt snel in plus je hebt een heel klein hoeveelheid nodig. Dat betekent dat je er best lang mee kan doen. En wat ik ook heel belangrijk vind is dat het spf in zit. 




De producten van Ole Henriksen zijn online te koop. 

Heb jij ervaring met producten van Ole Henriksen? Ik ben nu al zo onder de indruk dat ik zeker meer zou willen proberen.. Dus als je aanraders hebt dan hoor ik het graag :)))

Follow on Bloglovin

7 opmerkingen

  1. Nooit gehoord van het merk, klinkt goed! :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er echt heel goed uit zo te zien is het ook goed, maar ik wacht nog even af op je volgende review hihi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinaasappel geurtjes daar word ik snel misselijk van. Maar dat heb je inderdaad met de meeste vitamine c producten. Wel fijn om te weten over het merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er eerlijk gezegd nooit van gehoord. Maar ziet er heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze staat nu op mijn wishlist, ik wil stralen ind e zomer haha :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.