Nieuw! Guess Girl EDT



Guess staat al jarenlang bekend om haar hoge kwaliteitsproducten. 
Dus ik was erg enthousiast om de nieuwe parfum "Guess Girl" te proberen. 
Guess Girl is ge├»nspireerd op de meest sexy vrouwen in de fashion wereld en is bedoeld om mee te flirten en te verleiden, maar vooral om jezelf er een vrolijk gevoel van te geven. 


Deze geur heeft topnoten van frambozen nectar, meloen en bergamot, gecombineerd met hartnoten van Braziliaanse paradijsorchidee, acacia bloem en lelie. Afgewerkt met basisnoten van Australisch sandelhout en Madagascar Vanille..

Het komt in een schattig leuke roze flacon en de dop heeft een vorm van een bloem.  
Toen ik het flacon zag had ik wel zoiets van: misschien ben ik hier een beetje te oud voor :) 
Maar ik had het mis...Het is een geur die eigenlijk iedereen kan dragen..
Ik vond het echt geweldig ruiken..Sensueel, zoet, fris, floraal...Het is een geur die je echt een lente gevoel geeft. 
 Toen ik hem op had kreeg ik nogal wat complimenten en het viel mijn man ook gelijk op, hij zei:  
Wat draag je? je ruikt heerlijk!! Daar word je toch blij van?! :))







Dames, ik zou zeggen ga lekker de stad in en verwen je zelf met een nieuwe geur... Guess Girl is zeker een aanrader.. Het zou je man/vriend verrassen!

Eau de Toilette 30 ml, €33.00
Eau de Toilette 50 ml, €43.00
Eau de Toilette 100 ml €53.00
Body Lotion 200 ml, €17.50
Showergel 200 ml, €17.50

Follow on Bloglovin